تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۰
جالب است ۰
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در برخی استان‌ها و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف و وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در شرق و شمال شرق کشور خبر داد.
تداوم بارش برف و باران برخی استان‌ها
به گزارش مردم فردا،صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: روز سه شنبه(۱۷ آبان) در برخی نقاط استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب استان‌های اصفهان و سیستان و بلوچستان، شرق خراسان رضوی بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مرتفع و سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: این وضعیت چهارشنبه (۱۸ آبان) در استان‌های فارس، بوشهر، کرمان ، هرمزگان، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان و غرب آذربایجان غربی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا  روز پنجشنبه(۱۹ آبان) در استان‌های واقع در شمال غرب ، غرب، سواحل غربی خزر و دامنه‌های جنوب البرز مرکزی و روز جمعه(۲۰ آبان) در نیمه‌غربی کشور بارش خواهیم داشت.

ضیاییان افزود: شنبه (۲۱ آبان) بارش در شمال غرب کشور قطع می‌شود ولی در غرب، جنوب غرب، مرکز و شمال شرق بارش ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: سه‌شنبه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۸ آبان‌) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ و روز پنجشنبه (۱۹ آبان‌) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۷ و ۱۸ آبان ) بندرعباس با دمای ۳۰ و ۲۸ درجه سانتیگراد گرمترین و  بجنورد با دمای ۳- و ۲- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور است.
https://mardomefarda.ir/vdcawun6.49nyy15kk4.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما