تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۰۰
جالب است ۰
شیائومی مدتی قبل گواهینامه استفاده از شارژ سریع ۲۱۰ وات را دریافت کرده بود. حالا گزارشاتی منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت با ثبت رکورد ۸ دقیقه برای شارژ کامل یک باتری موبایل توانسته با استفاده از این فناوری یک رکورد جدید را به ثبت برساند.
رکورد جدیدی برای شارژ سریع گوشی توسط شیائومی ثبت شد
به گزارش مردم فردا،یک خبر خوب برای طرف‌داران گوشی‌ها و لوازم جانبی شیائومی، این شرکت توانسته در زمینه شارژ سریع موبایل یک رکورد جدید را به ثبت برساند.

تا پیش‌ از این، یک شرکت چینی به نام IQOO با در اختیار داشتن شارژ سریع ۲۰۰ واتی رکورد سریع‌ترین شارژ گوشی موبایل را در اختیار داشت. بااین‌حال، به نظر می‌رسد که شیائومی وارد میدان شده و با اختلاف بسیار کمی توانسته این رکورد را جابه‌جا کند.

شیائومی آزمایش‌های زیادی را بر روی گوشی شیائومی ۱۱ اولترا انجام داده است و توانسته نتایج جالبی را منتشر کند، اما تا به امروز هیچ حرفی از عرضه شارژ سریع ۲۱۰ واتی خود به بازار جهانی نزده است.

این شرکت در تازه‌ترین آزمایش‌های خود توانسته گوشی Xiaomi 11 Ultra را در کم‌تر از ۸ دقیقه از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ کند.

شرکت شیائومی به‌تازگی گواهینامه استفاده از شارژ سریع ۲۱۰ وات را دریافت کرده است. بااین‌حال به نظر می‌رسد که این شرکت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی، به دنبال ثبت رکوردهای جدید و رسیدن به نقطه عطف دیگری است.
از آنجا که شیائومی به طور رسمی گواهینامه استفاده از شارژ سریع ۲۱۰ وات را دریافت کرده است، این احتمال وجود دارد که در آینده نزدیک باعرضه گوشی‌های جدید شاهد استفاده از این فناوری باشیم.

در نظر داشته باشید که با استفاده از این نوع شارژر می‌توان در مدت‌زمان کوتاهی حجم بسیار زیادی انرژی را در باتری گوشی ذخیره کرد تا گوشی هوشمند شما بتواند برای چندین ساعت دوام بیاورد.

در حال حاضر ثبت رکورد ۸ دقیقه‌ای شیائومی با استفاده از یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپری انجام شده است، بنابراین اگر از یک باتری بزرگ‌تر استفاده کنیم، این بازه زمانی ممکن است دستخوش تغییراتی شود.

به نظر می‌رسد که گوشی‌های شیائومی ۱۳ یا شیائومی ۱۳ اولترا نزدیک‌ترین دستگاه‌های رده‌بالا این شرکت باشند که احتمال استفاده از شارژ‌ سریع ۲۱۰ واتی برای آن‌ها وجود دارد.
https://mardomefarda.ir/vdcc4sqs.2bq0o8laa2.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما