تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۰
جالب است ۰
کمپانی اینتل امروز نسخه‌ای ویژه از کارت گرافیک جدید خود را با نام Arc A750 Limited ‘Gold’ Edition وارد بازار چین کرد. این کارت گرافیک طراحی بسیار جذابی با درون‌مایه‌ی طلایی رنگ دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد کارت گرافیک جدید اینتل شهر سخت افزار را دنبال کنید.
عرضه نسخه طلایی کارت گرافیک Arc A750 اینتل
به گزارش مردم فردا،این کارت گرافیک طلایی اینتل، نسخه ویژه‌ای از کارت گرافیک Arc A750 است که به صورت انحصاری برای بازار چین عرضه شده و فقط در این کشور به فروش می‌رسد. این مدل بسته بندی و بک پلیت متفاوتی نسبت به نسخه اصلی کارت گرافیک Arc A750 دارد، اما از نظر سخت افزار و مشخصات هیچ تفاوتی با نسخه اصلی ندارد.

همانطور که گفته شد کارت گرافیک Arc A750 دارای مشخصات مشابه با نسخه‌های Limited Edition معمولی کارت گرافیک Arc A750 اینتل است. در نتیجه هیچ اورکلاک اضافی یا پیکربندی حافظه بهتری در این محصول وجود ندارد. اینتل برای تاکید بیشتر روی این امر که کارت گرافیک Arc A750 Limited Edition معمولی از نظر سخت افزاری هیچ تفاوتی با نسخه‌ی طلایی (مخصوص بازار چین) ندارد، چارت زیر را نیز منتشر کرده است که دیگر جای هیچ شک و شبهه‌ای را باقی نمی‌گذارد.

همانطور که مشاهده می‌کنید کارت گرافیک Arc A750 اینتل دارای یک پردازنده گرافیکی ACM-G10 با 28 هسته Xe بوده و به 8 گیگابایت حافظه ویدیویی GDDR6 مجهز شده است. توان حرارتی (TDP) این مدل 225 وات (همانند A770) است و با فرکانس 2050 مگاهرتز کار می‌کند.

نکته‌ی بسیار جالب مهم در مورد کارت گرافیک Arc A750 Limited ‘Gold’ Edition قیمت آن است. طبق گزارش جدید این کارت گرافیک حدوداً 344 دلار قیمت‌گذاری شده است و این رقم دقیقاً همان مبلغ لازم برای خرید نسخه معمولی کارت گرافیک Arc A750 اینتل است. در هر صورت این کارت گرافیک فقط در بازار کشور چین عرضه می‌شود و برای خرید آن باید به فروشگاه‌های چینی مانند JD مراجعه کنید.
https://mardomefarda.ir/vdccssqs.2bq0e8laa2.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما