تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۹
جالب است ۰
کره جنوبی پس از کشته شدن بیش از ۱۵۰ نفر از شهروندان این کشور بر اثر ازدحام جمعیت در مراسم جشنی در این کشور، عزای عمومی سراسری اعلام کرد.
افزایش کشته‌های هالووین وحشتناک در کره جنوبی؛ اتباع ایرانی در بین جانباختگان
به گزارش مردم فردا،به نقل از آسوشیتدپرس، در پی ازدحام جمعیت در یکی از خیابان‌های کره جنوبی که جشن هالووین در آن برگزار می‌شود، هنگامی که جمعیت در حال حرکت به سوی یک گذرگاه باریک در نزدیکی هتل همیلتون بودند، تعدادی از افراد تا حد مرگ تحت فشار قرار گرفتن و بنا بر اعلام مقامات کره جنوبی، شمار جان‌باختگان ازدحام جمعیت در این جشن تاکنون در شهر سئول به ۱۵۱ نفر رسیده است.بنا بر گزارش اسپوتنیک، در این حادثه دست‌کم ۸۲ نفر هم زخمی شده‌اند.

همچنین خبرگزاری یونهاپ اعلام کرد در بین کشته شدگان ۱۹ خارجی نیز دیده می شوند که از اتباع کشورهای ایران، ازبکستان، چین و نروژ می باشند و اکثر جان‌باختگان کمتر از ۳۰ سال سن داشته‌اند.رسانه‌های محلی خبر داده اند که حدود ۱۰۰ هزار نفر برای جشن‌های هالووین به ایتائه وون رفته بودند. به علت بیماری کرونا این جشن شبانه چندسالی در کره جنوبی برگزار نشده بود.

 «یون سوک یول»، رئیس جمهور کره جنوبی پس از تلفات گسترده شهروندان این کشور به دلیل ازدحام جمعیت در جشن های هالووین، عزای عمومی اعلام کرد.

رئیس جمهور کره جنوبی گفته است که دیدن چنین فاجعه ای در قلب سئول بسیار ناراحت کننده است، چون در مرکز سئول، این فاجعه نباید اتفاق می افتاد.
https://mardomefarda.ir/vdccsoqs.2bq1o8laa2.html
منبع : آخرین خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین