تاریخ انتشار :پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۵
جالب است ۰
زن و مرد جوانی که از یکسال قبل به اتهام قتل بازداشت شده‌اند گرچه همچنان منکر جنایت هستند اما بازپرس جنایی در تحقیقات بیش از 30 دلیل به دست آورده که نشان می‌‌دهد آنها متهمان اصلی پرونده هستند.
انکار قتل شوهر پس از یکسال
به گزارش مردم فردا، صبح روز پنجشنبه هشتم مهر سال گذشته،  جسد مرد جوانی در حاشیه یکی از بزرگراه‌های جنوب تهران کشف شد و موضوع به پلیس و بازپرس محمدتقی شعبانی اعلام شد. با حضور تیم جنایی، در تحقیقات میدانی خیلی زود هویت مقتول که مردی افغانستانی به نام نظیر بود، برملا شد. تحقیقات نشان می‌‌داد نظیر شب قبل و با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.
در نخستین گام کارآگاهان جنایی به سراغ فرح همسر مقتول رفتند که زن جوان مدعی شد: شب قبل یکی از بستگانم به نام حفیظ مهمان خانه ما بود که آخر شب از ما خداحافظی کرد و رفت. همان لحظه تلفن همراه شوهرم زنگ خورد و متوجه شدم پشت خط یک زن است که با شوهرم حرف می‌زند. او ابتدا آرام حرف می‌زد، اما دقایقی بعد صدای شوهرم بلند شد و معلوم بود که با او در حال مشاجره لفظی است. شوهرم تلفن همراهش را قطع کرد و پشت سر مهمان‌مان از خانه بیرون رفت و دیگر از او خبری نداشتم تا اینکه الان متوجه شدم به قتل رسیده‌ است. شوهرم مدتی بود با زنی به صورت مخفیانه در ارتباط بود که احتمال می‌دهم از طرف بستگان همان زن به قتل رسیده است.
در ادامه مرد جوانی که شب حادثه در خانه مقتول مهمان بود نیز احضار و از وی تحقیق  شد. گرچه همسر و مهمان خانه مقتول سعی داشتند که خود را از جنایت بی خبر نشان دهند اما تناقض‌گویی آنها و مدارکی که در تحقیقات به دست آمد، انگشت اتهام را به سمت آنها گرفت و به دستور بازپرس جنایی، آنها به اتهام مشارکت در قتل بازداشت شدند.

دلایلی برای اثبات جرم
از طرفی خانواده مقتول نیز در تحقیقات از عروس‌شان شکایت کرده و مدعی شدند که با پسرشان اختلاف زیادی داشته و این اختلاف به خاطر سوء ظن پسرشان به فرح بوده است.
گرچه متهمان زمانی که در مقابل بازپرس جنایی قرار گرفتند همچنان منکر دخالت در قتل بودند اما بیش از 30 دلیل از سوی بازپرس جنایی به دست آمده که نشان می‌‌دهد این زن و مرد جوان در این جنایت دست داشته‌اند.به عنوان مثال پسر نوجوان مقتول زمانی که در تحقیقات مقابل بازپرس جنایی قرار گرفت، مدعی شد: شب حادثه مادرم، من و دو خواهرم را به بهانه خرید از خانه بیرون فرستاد. زمانی که برگشتم از پدرم خبری نبود و او در حال شست‌وشوی فرش مقابل آشپزخانه بود که روی آن خون ریخته بود.با این اظهارات، تیم تشخیص هویت راهی خانه مقتول شده و با محلول آشکارسازی اقدام به نمونه‌برداری از لکه خون‌های روی فرش کردند. لکه خونی‌هایی که در آزمایشات جنایی و تطبیق آزمایش دی ان ای متعلق به مقتول بود.
همچنین فرح در بازداشتگاه برای یکی از متهمان بازداشت شده از قتل همسرش پرده برداشته و به او گفته بود: با شوهرم اختلاف شدید داشتم و او مرا اذیت می‌‌کرد. به همین دلیل به او قرص بیهوشی دادم و زمانی که نیمه هوش شد، حفیظ و دوستانش وارد خانه شدند تا او را با خودشان ببرند. حتی شوهرم با آنها درگیر و زخمی شد.
از دیگر دلایلی که بازپرس جنایی را به دست داشتن این زن و مرد در قتل مطمئن‌تر کرد، این بود که زن جوان مدتی قبل از این قتل به همسرش پیام داده و مدعی شده بود که تو را از زندگی‌ام بیرون می‌‌کنم و بارها عوارض قرص‌های خواب‌آور را در فضای مجازی بررسی کرده بود و آثار قرص‌ها در آزمایشات سم‌شناسی در خون مقتول نیز موجود بود.
با گذشت 13 ماه از بازداشت فرح و مرد مهمان، آخرین دفاع از دو متهم به اتهام مشارکت در قتل صورت گرفت و با کنار هم قرار دادن این مدارک و شواهد، گرچه متهمان منکر قتل هستند، اما ادله‌ موجود مهر تأیید بر قاتل بودن آنها می‌‌زند.
https://mardomefarda.ir/vdcdnn0f.yt0sx6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما