تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۱
جالب است ۰
نیروهای ارتش سوریه یک کاروان نظامی آمریکا را در منطقه القامشلی واقع در استان الحسکه در شمال سوریه وادار به عقب‌نشینی کردند.
ارتش سوریه یک کاروان نظامی آمریکایی را وادار به عقب‌نشینی کرد
به گزارش مردم فردا،نیروهای ارتش سوریه یک کاروان نظامیان آمریکا را که قصد ورود به دو روستای الدمخیه الصغیره و تل ذهب در حومه القامشلی را داشتند، مجبور کردند این منطقه را ترک کنند.

منابع محلی در روستای الدمخیه الصغیره گفتند که یک ایست بازرسی ارتش سوریه در روستای مذکور، یک کاروان نظامیان آمریکایی متشکل از شش خودروی نظامی به همراه یک خودروی شبه‌نظامیان «قسد» را که قصد عبور از این ایست بازرسی را داشت، مجبور به عقب‌نشینی کردند.

بنابر گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، به گفته این منابع کاروان نظامیان اشغالگر آمریکا پس از خروج از منطقه مجاور روستای الدمخیه به سمت روستای تل ذهب حرکت کرده و قصد ورود به این روستا را داشتند که نیروهای ارتش سوریه مانع آن شدند.

بر اساس این گزارش، اهالی روستاها و شهرک‌های حومه الحسکه با حمایت نیروهای ارتش سوریه با تعدادی از کاروان‌های نظامیان آمریکا را که قصد نفوذ به این مناطق را داشتند، مقابله کرده و با پرتاب سنگ و سر دادن شعارهایی در مخالفت با حضور نیروهای اشغالگر در خاک سوریه، آن‌ها را وادار به عقب‌نشینی کردند.
https://mardomefarda.ir/vdchmwnz.23nxvdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما