تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۴
جالب است ۰
رئیس مرکز مدیرت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف خونین یک دستگاه پژو ۴۰۵ با کامیونت خاور در حوالی جاده یاسوج به اصفهان جان پنج جوان تبعه کشور افغانستان را گرفت و ۱۲ نفر نیز در این حادثه زخمی شدند.
فوت پنج تبعه افغان در تصادفی خونین
به گزارش مردم فردا،جهانبخش وحدت نژاد اظهار داشت: این تصادف در حدود ساعت ۳ و ۳۳۰ دقیقه بامداد امروز به وقوع پیوست و بلافاصله آمبولانس های ۱۱۵ به محل اعزام شدند.
وی افزود: به علت برخورد شدید هر دو خودرو ، پنج جوان افغان سرنشین پژو پارس به سبب مصدومیت شدید در دم و در صحنه جان باختند.
رئیس مرکز مدیرت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: ۱۲ مصدوم دیگر بعد از اقدامات درمانی توسط تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شدند.
وحدت نژاد ابراز داشت: حال چند تن از مصدومان نیز وخیم گزارش شده است و سن حادثه دیدگان در این تصادف بین ۱۰ ساله تا ۴۰ است.
حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ بیش از یک هزار کشته، ۳۰ هزار زخمی و ۱۵۰ ضایعه نخاعی در پی داشته است.
کهگیلویه و بویراحمد حدود ۶ هزار کیلومتر راه اعم از بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که از این میزان ۱۴۲ کیلومتر بزرگراه، ۵۰۵ کیلومتر راه اصلی، یکهزار و ۲۳۸ کیلومتر راه فرعی و مابقی نیز روستایی است.
این استان دارای بیش از ۴۰ گردنه خطرناک و حدود ۱۵۰۰ کیلومتر نقاط حادثه خیز دارد.
https://mardomefarda.ir/vdcaean6.49nei15kk4.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما