تاریخ انتشار :يکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۰
جالب است ۰
پرچمداران اندرویدی پیکسل 7 و 7 پرو گوگل به‌تازگی معرفی شده‌اند. بااین‌حال، طبق یک افشاگری جدید، همتای میان‌رده 7a آن‌ها ممکن است زودتر از موعد مقرر معرفی شود. در واقع طبق گفته‌ی آمازون، عرضه این گوشی میان‌رده چندان دور نیست؛ چرا که به‌ تازگی به نام پیکسل 7a گوگل در وب‌سایت غول خرده‌فروشی آنلاین اشاره شده است و آمازون به کاربران خود اجازه می‌دهد تا اطلاعیه پیرامون این دستگاه را از هم‌اکنون دنبال کنند.
نام پیکسل 7a گوگل در سایت آمازون دیده شد
به گزارش مردم فردا،به نقل از وب‌سایت GSMArena، زمان رونمایی از Pixel 7a یا اطلاعاتی در مورد آن مشخص نیست، اما این زمان نباید طولانی شود. Pixel 6a از ماه جولای سال جاری وارد بازار شده است. بنابراین، هنوز هم یک مدل نسبتاً جدید است، اما گوگل یک تراشه جدید Tensor و یک طراحی جدید برای نوار دوربین “visor” دارد، بنابراین یک گوشی از سری “a” باز‌طراحی‌شده می‌توان در آینده نزدیک معرفی شود.

این افشاگری جدید شامل اسکرین‌شات‌هایی است که ظاهراً برنامه اختصاصی آمازون در گوشی‌های موبایل را نشان داده و دعوت‌نامه‌هایی را به لیست پستی ارسال کرده است که مشترکین خود را در مورد عرضه جانشین پیکسل 6a به‌روز نگه می‌دارد.

                                                                                   اشاره به گوشی پیکسل 7a گوگل در آمازون
درواقع، این رویداد ظاهراً برای «خانواده Google Pixel 7a» است، عبارتی که به چندین مدل اشاره دارد؛ موردی که از زمان پیکسل 4a در دو مدل 4G و 5G دیگر شاهد آن نبودیم. بااین‌حال، این روند ممکن است با معرفی حداقل دو مدل از سری a تغییر کند.

شاید گوگل قصد داشته باشد گوشی میان‌رده آینده خود را در دو مدل با نام‌های پیکسل 7a و پیکسل 7a XL معرفی کند. شاید هم این شرکت نسخه مینی از گوشی آینده خود را در سر داشته باشد.

اکنون تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که مشترک سرویس اطلاع‌رسانی آمازون شده و منتظر بمانیم تا این شرکت اطلاعاتی در مورد Pixel 7a افشا کند.
https://mardomefarda.ir/vdchi6nz.23nxkdftt2.html
منبع : ترنجی
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین