تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۰۰
جالب است ۰
مالک شرکت تولید کننده البسه تیم ملی در جام جهانی توضیحاتی را در خصوص کیفیت و دوخت لباس‌ها ارائه داد.
جزییات دقیق از البسه تیم ملی در جام جهانی
به گزارش مردم فردا،مجید ساعدی‌فر مالک شرکت مجید که وظیفه تولید البسه تیم ملی ایران در جام جهانی را بر عهده دارد  شب گذشته مهمان صدا و سیما بود. او در خصوص حضور برندش در جام جهانی کنار برندهای سرشناس دیگر گفت: این کار یک شب نبوده است. نزدیک ۱۸ سال بر روی این برند با اصول بازاریابی کار کرده‌ایم که به این نقطه رسیده‌ایم. سال ۲۰۰۶ تاییدیه فدراسیون جهانی والیبال را گرفتیم که ساده نبود. همانطور که می‌بینید تیم ملی والیبال تمام مسابقات بین‌المللی و جهانی را با نشان ما شرکت می‌کند و قوانین آن‌ها این چنین است که‌ تمام مسابقاتی که فدراسیون جهانی والیبال برگزار می‌کند باید از شرکت‌هایی باشد که با FIVB قرارداد دارند که ما هم جزو آن ۱۱ شرکت هستیم. سال ۲۰۱۳ ما اسپانسر والیبال ساحلی دنیا شده‌ایم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا تاییدیه فیفا را گرفته‌اند یا خیر گفت: آنجا مثل فدراسیون والیبال جهانی نیست که حق عضویت گرفته شود. اما بر اساس ضوابط فیفا باید تایید می‌شد که بنده حدود ۲ ماه قبل با آقای کامرانی‌فر به فیفا رفتیم و آن‌ها البسه ما را از لحاظ کیفی تایید کردند.
ساعدی‌فر در خصوص تکنولوژی به کار گرفته شده برای البسه تیم‌ ملی گفت:  پارچه‌هایی که برای فدراسیون فوتبال استفاده می‌شود، صد در صد وارداتی هستند و شرکت‌های بزرگ دنیا هم پارچه‌های خود را از آن شرکتی تهیه می‌کنند که ما تهیه می‌کنیم. تکنولوژی کول مکس در پارچه‌ها وجود دارد که از تعریق زیاد جلوگیری کرده و بدن را خنک نگه می‌دارد. سعی کردیم از تکنولوژی دوخت صحیح البسه استفاده کنیم. نخ مایکرو فایبر که ظریف و انعطاف‌پذیر است در این لباس‌ها استفاده شده. تمام دستگاه‌هایی که وارد کرده‌ایم آخرین تکنولوژی روز دنیا را دارند و اختصاصی برای تیم ملی از خیاط‌هایی استفاده می‌کنیم که سابقه طولانی در شرکت دارند.
با توجه به اینکه پارچه و دستگاه‌ها وارداتی هستند، پس امضای ایرانی بر روی کار چگونه انجام شده؟ ساعدی‌فر در واکنش به این حرف گفت: طرح، الگو و دوخت توسط تحصیلکرده‌های ایرانی انجام شده است. طراحی، برش، دوخت و آن رنگ‌های بخصوصی که باید بر روی لباس باشد توسط ایرانی‌ها انجام شده است.
وی در پایان حذف نشان یوز ایرانی از روی پیراهن را تکذیب کرد و گفت: نشان یوز با تغییرات متفاوتی بر روی لباس قرار دارد و نقش بسته است.
https://mardomefarda.ir/vdcenf8z.jh8xoi9bbj.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما