تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۰
جالب است ۰
فصل جدید رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA، با پیروزی گلدن استیت وریرز و بوستون سلتیکس آغاز شد.
شروع NBA با پیروزی فینالیست‌های فصل قبل
به گزارش مردم فردا،فصل جدید رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA، از صبح امروز (سه‌شنبه) ۲۷ مهر ۱۴۰۱ با برگزاری دو دیدار (یک بازی از کنفرانس شرق و یک دیدار از کنفرانس غرب) آغاز شد که تیم‌های بوستون و وریرز برابر حریفان خود به پیروزی دست یافتند.
در بازی نخست کنفرانس غرب دو تیم مدعی لس‌آنجلس لیکرز و گلدن استیت وریرز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با درخشش استفن کری در کوارتر چهارم، با حساب ۱۲۳ - ۱۰۹ به سود گلدن استیت پایان یافت. استفن کری با ثبت ۳۳ امتیاز، ۷ پاس گل و ۶ ریباند نقش پررنگی در پیروزی جنگجوها داشت. ستاره زمین اما لبران جیمز بود. پادشاه در این بازی ۳۱ امتیاز، ۱۴ پاس گل و ۸ ریباند را به دست‌ آورد تا نخستین دبل دبل این فوق ستاره در فصل جدید ثبت شود اما تیمش بازنده میدان بود.
دیگر دیدار امروز از کنفرانس شرق برگزار شد که تیم مدعی بوستون سلتیکش با درخشش ستارگانی چون جیسن تیتم، ۱۲۶ - ۱۱۷ فیلادلفیا را شکست داد. تیتم نیز در این بازی با کسب ۳۵ امتیاز، ۱۲ پاس گل و ۴ ریباند، نخستین دبل دبل خود در فصل جدید را در ترکیب بوستون به ثبت رساند.
تیم‌های بوستون سلتیکس (کنفرانس شرق) و گلدن استیت وریرز (کنفراسن غرب)، فینالیست‌های فصل گذشته NBA هستند. گلدن استیت فصل گذشته با پیروزی در سری فینال عنوان قهرمانی را به دست آورد.
https://mardomefarda.ir/vdch-qnz.23nxzdftt2.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما