تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۰
جالب است ۰
رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد درخواست عجیب استرالیایی‌ها از فیبا برای نیامدن به ایران واکنش نشان داد.
واکنش رئیس فدراسیون بسکتبال به درخواست عجیب استرالیا
به گزارش مردم فردا،تیم ملی بسکتبال کشورمان در پنجره انتخابی جام جهانی حدود یک ماه دیگر باید در تهران به مصاف چین و استرالیا برود، اما استرالیایی‌ها که در مسابقات جوانان هم در تهران حضور پیدا نکردند، ظاهرا برای بازی با تیم ملی بزرگسالان هم نمی‌خواهند به ایران بیایند.
گفته می‌شود استرالیا برای عدم حضور شرایط ایران را بهانه کرده است، اما اگر دو ماه به عقب باز گردیم، آنها در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که مرداد ماه در تهران برگزار شد هم شرکت نکردند و پس این موضوع بهانه‌ای بیش نیست و احتمالا بعد مسافت و اینکه صعودشان به جام جهانی قطعی است، شاید نیازی به حضور نداشته باشند.
جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال در این خصوص به فارس گفت: چیزی در این مورد به صورت رسمی به ما اعلام نشده است. فقط فردی از کمیته مسابقات فیبا تلفنی با بنده تماس گرفت و گفت این امکان وجود دارد که بازی در کشور دیگری برگزار شود که ما هم مخالفت خود را اعلام کردیم. فقط در همین حد بود.
وی ادامه داد: فقط اگر چیزی از طریق ایمیل به فدراسیون اعلام شود، رسمی است. تا این لحظه نیز چیزی عنوان نشده است، هرچند اگر هم اعلام شود موضع ما مشخص است و نمی‌پذیریم، چون شرایط برگزاری در تهران کاملا فراهم است.
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: اگر چیزی باشد باید چینی‌ها هم می‌گفتند، اما آنها در تهران مقابل ما بازی خواهند کرد.
وی در پایان گفت: شاید بعد مسافتی برای آنها مطرح باشد. همانطور که برای ما هم مطرح بود و بچه‌ها مدت زیادی را در مسیر بودند. هرچند اگر ما هم مجبور نبودیم، شاید با این هزینه‌های سنگین و طولانی بودن مسیر، به استرالیا نمی‌رفتیم.
https://mardomefarda.ir/vdcjtmev.uqetazsffu.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما