تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۶
جالب است ۰
هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر به تمجید از سرمربی این تیم پرداخت و گفت او در هر بازی تیمش را با تفکر برد روانه میدان می‌کند.
برای من موفقیت تیم از آمار فردی مهم‌تر است
به گزارش مردم فردا،ایوب کلانتری درباره پیروزی مهم تیمش برابر گل‌گهر سیرجان گفت: گل‌گهر یکی از بهترین تیم‌های لیگ‌ برتر است که امسال برای قهرمانی تلاش می‌کند. ما بازی سختی داشتیم، ولی یک فوتبال منطقی را به نمایش گذاشتیم و در دفاع تیمی هم موفق بودیم. خط دفاعی و دروازه‌بان ما هم عملکرد بسیار خوبی در این بازی داشتند و خوشبختانه توانستیم سه امتیازی مهم را کسب کنیم.
وی با ابراز رضایت از کار کردن با حمید مطهری تصریح کرد: این مربی جو خوبی را در تیم ایجاد کرده و یک مربی باشخصیت و کاربلد است. مطهری در هر بازی تفکر برد دارد و می‌خواهد تیمش تهاجمی فوتبال بازی کند. کار کردن با این مربی برای من لذت‌بخش است و البته باید از زحمات کادر فنی قبلی نساجی هم تشکر کنم.
هافبک تیم فوتبال نساجی در مورد دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: فولاد از لحاظ بازیکن و کادر فنی یکی از بهترین تیم‌های ایران است و یک ساختار حرفه‌ای دارد. ما بازی سختی داریم، ولی تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز را بگیریم.
کلانتری در پایان راجع به عملکردش در فصل جاری هم به تسنیم گفت: من بیشتر سعی می‌کنم در اختیار تیم باشم و هرگز دوست ندارم برای خودم فوتبال بازی کنم. موفقیت تیم از آمار فردی برای من مهم‌تر است، اگر کادر فنی از من راضی باشد طبیعتاً خودم هم از عملکردم راضی هستم.
https://mardomefarda.ir/vdce7p8z.jh8xni9bbj.html
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما