تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۰
جالب است ۰
کارآفرین جنجالی آمریکایی در توییتی خبر داد که کماکان هزینه خدمات اینترنت ماهواره ای "استارلینک" در اوکراین را تقبل خواهد کرد.
چرخش ۱۸۰ درجه‌ای ایلان ماسک در مورد هزینه اینترنت ماهواره‌ای اوکراین
به گزارش مردم فردا،تارنمای سی ان ان گزارش داد که ایلان ماسک در چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای توییت کرد که شرکت اسپیس ایکس به ارائه رایگان خدمات اینترنت ماهواره ای استارلینک در اوکراین ادامه می دهد.

ماسک نوشت: به جهنم.. با وجود آنکه استارلینک کماکان ضرر می‌کند و شرکت‌های دیگر میلیاردها دلار از مالیات مردم را دریافت می کنند، ما به ارائه رایگان (اینترنت ماهواره ای استارلینک) به دولت اوکراین ادامه می دهیم.

شرکت اسپیس ایکس به تارگی اعلام کرده بود که دیگر قادر به پرداخت هزینه اینترنت ماهواره ای استارلینک در اوکراین نبوده و چنانچه آمریکا خواهان ادامه این سرویس در آن کشور است، پنتاگون باید پرداخت هزینه آن را تقبل کند.

گیرنده‌های استارلینک از فصل بهار گذشته اقدام به ارائه خدمات اینترنتی در اوکراین نموده و این سرویس برای ارتش اوکراین به شدت حیاتی بوده است.

تاکنون نزدیک به ۲۰ هزار گیرنده ماهواره استارلینک برای ارائه خدمات اینترنتی در اختیار اوکراین قرار گرفته و ایلان ماسک رئیس این شرکت فضایی، درتوئیتی اعلام کرده بود: انجام این خدمات برای شرکت اسپیس ایکس ۸۰ میلیون دلاری هزینه در برداشته که تاپایان سال جاری میلادی به ۱۰۰ میلیون دلار خواهد رسید.

مدیر فروش شرکت اسپیس ایکس در شهریور گذشته به وزارت دفاع آمریکا نامه ای فرستاده و آشکارا در ارتباط با پرداخت هزینه این سرویس اینترنت ماهواره ای نوشته بود: "ما در وضعی نیستیم که گیرنده های بیشتری به اوکراین خیرات کنیم و یا برای یک دوره نامحدود هزینه های آن را بر عهده بگیریم. "
https://mardomefarda.ir/vdcipwaz.t1apy2bcct.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین