تاریخ انتشار :شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۰
جالب است ۰
رایان رینولدز بازیگر و کمدین آمریکایی با «کوی نگوین» نویسنده و کارگردان پویانمایی «دنیای عجیب» همکاری می‌کند تا فیلمی اقتباسی از تم پارک(پارک تفریحی) انجمن کاوشگران و ماجراجویان والت دیزنی بسازد.
رایان رینولدز با خالق دنیای عجیب همکاری می‌کند
به گزارش مردم فردا،این پارک‌ها حول محور یک یا چند موضوع خاص مثل غرب وحشی یا شخصیت‌های کارتون‌های دیزنی‌لند ساخته می‌شوند.

کوی نگوین در بنر خود در شرکت تولید فیلم و آژانس بازاریابی دیجیتال ماکسیم افورت(Maximum Effort) که توسط رایان رینولدز و جورج دیویی تأسیس شده، در خصوص این همکاری و آنچه که ساخته خواهد شد توضیح می‌دهد.

به نوشته هالیوود ریپورتر، این فیلم با سری جدید «برای تمام بشریت» (For All Mankind) ران مور که این نیز بر اساس‌ایده‌های انجمن کاوشگران ساخته شده، متفاوت خواهد بود.

«برای تمام بشریت» در یک دنیای پادشاهی جادویی به وقوع می‌پیوندد؛ جایی که سرزمین‌ها و شخصیت‌های پارک‌های دیزنی و فیلم‌های کلاسیک در واقعیتی دیگر ظاهر می‌شوند.

به گفته نزدیکان نگوین، او در این اثر با افزودن یک عنصر ماوراء طبیعی جدید به تاریخ و اقتباس از شخصیت‌های جدیدی که در داستان اصلی انجمن کاوشگران وجود ندارند، به دنبال زوایای جایگزینی را برای اساطیر آن در روزگار کنونی است.

کوی نگوین نویسنده و کارگردان دنیای عجیب (Strange World) پویانمایی رایانه‌ای علمی - تخیلی در ژانر اکشن ماجراجویی است که توسط استودیو انیمیشن والت دیزنی تولید و توسط والت دیزنی پیکچرز در ۲۳ نوامبر اکران خواهد شد.

این شصت و یکمین فیلم پویانمایی تولید شده توسط این استودیو است که به کارگردانی‌ دان هال و نویسندگی و در عین حال کارگردانی کوی نگوین و تهیه‌کنندگی روی کانلی ساخته شده است. صداپیشگان این فیلم جیک جیلنهال، جابوکی‌یانگ - وایت، گبریل یونیون، لوسی لیو و دنیس کواید هستند.

رینولدز نیز در مرحله بعدی «ددپول ۳»(Deadpool ۳) را برای استودیوی مارول متعلق به دیزنی به همراه شاون لوی و هیو جکمن فیلمبرداری خواهد کرد.
https://mardomefarda.ir/vdcepn8z.jh8x7i9bbj.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما