تاریخ انتشار :جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۳۰
جالب است ۰
مایکروسافت اعلام کرد که برنامه‌های اپل تی‌وی و اپل موزیک از سال آینده برای کامپیوترهای شخصی ویندوز دردسترس قرار خواهد گرفت. این برنامه‌ها را ازطریق فروشگاه این شرکت نیز می‌توان دانلود کرد.
اپل موزیک و اپل تی‌وی در راه ویندوز
به گزارش مردم فردا،با یکپارچه‌سازی برنامه‌ی Photos ویندوز ۱۱ و آی‌کلاد (iCloud)، کاربران سیستم‌عامل دسکتاپ مایکروسافت می‌توانند به‌راحتی ازطریق این برنامه به کتابخانه‌ی تصاویر آپلودشده‌ی آی‌کلاد خود دسترسی پیدا کنند. غول فناوری مستقر در ردموند با انتشار یادداشتی گفت: «کاربران ویندوز پیش‌از‌این می‌توانستند یک نسخه‌ از تصاویر iCloud خود را با استفاده از برنامه‌ی ویندوزی این سرویس دانلود کنند. این اقدام کتابخانه‌ای از فایل‌ها را در مرورگر فایل شبیه‌سازی می‌کند. ادغام آی‌کلاد با Photos ویندوز تجربه‌ی کاربری بسیار غنی‌تری ارائه می‌دهد که نزدیک به تجربه‌ی کاربری استفاده از برنامه‌ی Photos اپل روی مک است. نسخه‌ی بتای این ادغام از امروز دردسترس کاربران ویندوز اینسایدر قرار گرفته است و در ماه‌های آینده، دردسترس عموم کاربران خواهد گرفت.»

برنامه‌های اختصاصی اپل‌ تی‌وی و اپل موزیک قبلاً برای کامپیوترهای شخصی دردسترس نبودند. اپل درباره‌ی اپل تی‌وی به کاربران کامپیوترهای ویندوزی توصیه می‌کند از نسخه‌ی تحت‌وب با آدرس tv.apple.copm استفاده کنند. مشتریان سرویس موسیقی اپل نیز می‌توانند از music.apple.com یا نسخه‌ی ویندوزی آیتیونز استفاده کنند که البته تجربه‌ی کاربری بسیار ناامیدکننده‌ای ارائه می‌دهد.

برنامه‌های بومی اپل‌ موزیک و اپل تی‌وی احتمالاً تجربه‌ی کاربری لذت‌بخش‌تری هنگام پخش محتوای اصلی این سرویس‌ها روی کامپیوترهای ویندوزی ارائه خواهند داد. این اطلاعیه‌ها به گسترش خدمات محتوای اپل به پلتفرم‌های دیگر اشاره می‌کند؛ زیرا این شرکت ترجیح می‌دهد به‌جای فروش سخت‌افزار، از فروش سرویس‌های اشتراکی درآمدزایی کند.

در دسترس‌ بودن اپل‌ تی‌وی روی سایر پلتفرم‌ها، برای اپل اهمیت بیشتری دارد؛ چراکه این شرکت قراردادهای ورزشی بیشتری مثل پخش انحصاری لیگ‌برتر فوتبال از فصل ۲۰۲۳ منقعد خواهد کرد. علاوه‌براین، انتظار می‌رود اپل تی‌وی حقوق پخش مسابقات NFL Sunday Ticket را دریافت کند.
https://mardomefarda.ir/vdcc40qs.2bq1m8laa2.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما