تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۰
جالب است ۰
مربی تیم ملی هندبال مردان گفت: دو تورنمنت روسیه و لهستان پیش بینی شده اما احتمال اعزام به تورنمنت لهستان بیشتر است.
احتمال اعزام تیم ملی هندبال به تورنمنت لهستان
به گزارش مردم فردا،شهداد مرتجی در مورد آغاز اردوهای تیم ملی هندبال مردان، در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: اولین اردوی آمادگی برای مسابقات قهرمانی جهان از روز گذشته آغاز شد. ۴۰ بازیکن به این اردو دعوت شده‌اند که ۵ یا ۶ نفر از آنها به دلیل کرونا یا آسیب دیدگی به اردو نخواهند آمد و به همان تعداد جایگزین کردیم. این اردو تا ۲۱ مهر ادامه خواهد داشت. در این اردو بدنسازی نداریم و تمرینات در قالب بدنسازی است.
مربی تیم ملی هندبال ایران در مورد بازیکنان دعوت شده به اردو گفت: وسلین اعتقاد دارد هر بازیکنی که آماده‌تر باشد به اردو دعوت شود. تعداد زیادی از بازیکنان به این اردو دعوت شده‌اند اما رفته رفته در اردوهای آینده تعداد دعوت کننده کمتر می شود. وسلین نیز تمرکزش را بر انتخاب بازیکنان نهایی خواهد گذاشت تا ۱۸ نفر نهایی مشخص شود.
مرتجی در ادامه در مورد حضور تیم ملی در تورنمنت روسیه و لهستان گفت: دو تورنمنت روسیه و لهستان پیش بینی شده اما هنوز در حال بررسی هستند. مشخص نیست که به کدام یک از تورنمنت‌ها اعزام می‌شویم. البته احتمال اعزام به تورنمنت لهستان بیشتر و حضور در این مسابقات به نفع تیم است. فدراسیون بررسی می‌کند تا ببیند کدام بهتر است اما به احتمال زیاد لهستان قطعی شود.
وی در مورد زمان اعزام تیم ملی به دیدارهای تدارکاتی گفت: اعزام به لهستان همان نزدیک مسابقات قهرمانی جهان خواهد بود. بعد از آن بازیکنان در لهستان خواهند ماند تا در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنند.
مرتجی در ادامه در خصوص اردوی دوم تیم ملی گفت: بعد از ۵ یا ۶ هفته که لیگ برتر برگزار شود مجددا اردوی تیم ملی را خواهیم داشت یعنی اردوی بعدی اواخر آبان خواهد بود.
https://mardomefarda.ir/vdcjxtev.uqethzsffu.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما