تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۰
جالب است ۰
با اعلام روزنامه مارکا ستارگان مصدوم تیم رئال مادرید مشکلی برای بازی بزرگ هفته لالیگا ندارند و به اِل‌کلاسیکو خواهند رسید.
خبر خوب برای طرفداران رئال‌مادرید
به گزارش مردم فردا،تیبو کورتوا و کریم بِنزِما ستارگان تیم فوتبال رئال مادرید هستند که چند بازی گذشته را به دلیل مصدومیت از دست دادند. مصدومیت این بازیکنان موجب شده تا هواداران نسبت به حضور این ۲ فوق‌ستاره در اِل‌کلاسیکو اظهار نگرانی کنند.  رئال مادرید بدون کورتوا در سه مسابقه موفق به کسب ۲ برد و یک تساوی شد. 
روزنامه مارکا در گزارشی با اشاره به مصدومیت این ۲ بازیکن نوشت: کریم بنزما بدون مشکل در تمرینات کهکشانی‌ها حضور دارد و می‌تواند در دیدار روز سه‌شنبه رئال برابر شاختار به میدان برود اما کارلو آنچلوتی ریسک نخواهد کرد چون صعود رئال به مرحله حذفی تقریبا قطعی شده است.
رئال مادرید از سه بازی نخست لیگ قهرمانان ۹ امتیاز کسب کرده و در صد جدول قرار دارد. این تیم با یک برد دیگر می‌تواند صعود خود را به مرحله یک‌هشتم نهایی جشن بگیرد.
در ادامه این گزارش آمده است: تیبو کورتوا دیگر فوق‌ستاره مصدوم رئال مادرید به شمار می‌رود که برای دیدار برابر بارسلونا آماده خواهد شد. کورتوا شاید نتواند به دیدار برابر شاختار برسد اما در ال‌کلاسیکو حضور خواهد داشت. بازگشت دروازه‌بان اول تیم رئال، خبر خوبی برای کارلتو است زیرا کورتوا یکی از مهمترین ارکان قهرمانی این تیم در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بود.
دنی سبایوس دیگر بازیکن مصدوم رئال است که به مرز آمادگی نزدیک شده و می‌تواند این تیم را مقابل باسلونا همراهی کند.
https://mardomefarda.ir/vdcci1qs.2bq108laa2.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما