تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۷
جالب است ۰
ظاهراً باید منتظر معرفی بازی جدیدی از سری Crash Bandicoot باشیم. همچنین، نسخۀ استیم Crash Bandicoot 4: It’s About Time نیز ممکن است در اکتبر(اوایل مهر تا اوایل آبان 1401) سال جاری منتشر شود.
احتمال معرفی Crash Bandicoot جدید در The Game Awards
به گزارش مردم فردا،مراسمات The Game Awards همیشه هیجان زیادی به همراه دارند و معمولاً چندین نمایش بزرگ و غافلگیری‌هایی را شامل می‌شوند. طبق گفته‌های یوتیوبری با نام Canadian Guy Eh، یک نسخۀ جدید از Crash Bandicoot ممکن است در این مراسم معرفی شود.
این یوتیوبر یک جعبۀ ویژۀ پیتزا که به این بازی و نام استیم اشاره دارد، از شرکت اکتیویژن (Activision) دریافت کرده است. نوشتۀ روی آن به انتشار Crash Bandicoot 4: It’s About Time روی استیم در ماه اکتبر 2022 (اوایل مهر تا اوایل آبان 1401) اشاره می‌کند؛ در حال حاضر فقط از طریق فروشگاه Battle.net برای رایانه‌های شخصیت در دسترس قرار دارد.
  
اما اطلاعات روی جعبه فقط به همین ختم نمی‌شود و در بخشی دیگر عدد “$12.08” برای “Wumpa Pizza” به چشم می‌خورد. این عدد به تاریخ 8 دسامبر اشاره دارد که زمان برگزاری مراسم The Game Awards است. خود نام این پیتزا نیز امکان دارد به Wumpa League، بازی شایعه شدۀ چهارنفره در سبک براولر، اشاره داشته باشد.

گفتنی است که بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time در حال حاضر روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی (از طریق Battle.net) در دسترس است.
*تصویر خبر متعلق به سری‌های قبلی بازی Crash Bandicoot است.
https://mardomefarda.ir/vdcgwx9q.ak9w74prra.html
منبع : گیم فا
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین