تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۴
جالب است ۰
رسانه‌ها از انفجار و آتش سوزی در پل کریمه و فروریختن بخش جاده‌ای آن خبر دادند.
تخریب بخش جاده‌ای پل کریمه درپی انفجار و آتش سوزی
به گزارش مردم فردا،تصاویری که در رسانه‌های شبکه اجتماعی منتشر شده بیانگر انفجار در پل «کرچ» معروف به پل کریمه، آتش‌سوزی راه‌آهن و فروریختن بخش جاده‌ای این پل است.

خبرگزاری بی‌ان‌اُ (BNO)در توییتر خود بنابر اعلام اولیه منابع خبری اعلام کرد در ابتدا انفجار تانکر سوخت در پل کریمه رخ داد و آتش‌سوزی بعد آن منجر به فروریختن بخشی از آن شد.

در حال حاضر تردد بر روی پل متوقف شده است.

«اولگ کریوچکوف» مسئول سیاست اطلاعاتی کریمه، در کانال تلگرامی خود اعلام کرد در حال حاضر امکان تصمیم‌گیری درباره دلایل این حادثه نیست.

پیشتر از این مرداد ماه سال جاری نیز خبرگزاری ریانووستی روسیه در خبری فوری اعلام کرد یک پست ترانسفورماتور در کریمه آتش گرفته و پس از آن صدای انفجار به گوش رسید. شبکه تلویزیونی اوکراینی NEXTA-TV نیز فیلم تایید نشده‌ای از انفجاری که ظاهراً در ژانکوی کریمه است را منتشر کرد.

آژانس فدرال حمل و نقل دریایی و آبی داخلی روسیه (Rosmorrechflot) به اسپوتنیک گفت: حرکت کشتی‌ها در تنگه کرچ با وجود آتش سوزی در پل کریمه متوقف نشد.
این در حالی بود که روز پیش از این انفجار «الکسی گونچارنکو» نماینده مجلس اوکراین، در کانال تلگرامی خود نوشت: «اوکراین با بن والاس، وزیر دفاع انگلیس، درباره طرح تخریب پل کریمه در نشست ناتو در ماه ژوئن رایزنی کرده است.»

پیش از این، شخصیت‌های نظامی و سیاسی اوکراین بار‌ها تمایل کی‌یف برای حمله به پل کریمه را اعلام کرده بودند. کرملین خاطرنشان کرده که امنیت شبه جزیره با اقدامات پیشگیرانه توسط ارتش روسیه تضمین می‌شود.
https://mardomefarda.ir/vdch6inz.23nxkdftt2.html
منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین