تاریخ انتشار :جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۰
جالب است ۰
گوگل سرانجام در رویداد سخت‌افزاری امروز خود از تبلت پیکسل رونمایی کرد. این محصول با اتصال به داک مخصوص، می‌تواند به‌‌عنوان یک نمایشگر هوشمند خانگی نیز مورد استفاده قرار گیرد.
تبلت گوگل پیکسل با تراشه تنسور G2 معرفی شد
به گزارش مردم فردا،همان‌طور که انتظار می‌رفت، گوگل در رویداد Made By Google 22 خود از تبلت پیکسل رونمایی کرد. این شرکت اولین‌بار در رویداد I/O ۲۰۲۲ جزئیاتی درمورد تبلت خود ارائه کرد. اگرچه این محصول در سال ۲۰۲۳ روانه‌ی بازار خواهد شد اما اکنون برخی مشخصات آن دردسترس قرار گرفته است. تبلت پیکسل گوگل از تراشه‌ی تسنور G2 بهره می‌برد؛ پردازنده‌ای که در گوشی‌های پرچم‌دار سری پیکسل ۷ نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

به‌ نظر می‌رسد این محصول از طراحی شبیه به پیکسل ۳ بهره می‌برد زیرا لبه‌هایی گردی دارد و بدنه‌ی پشتی شیشه‌ای آن نیز مات است. گوگل می‌گوید از پوشش نانوسرامیکی در بدنه‌ی این دستگاه استفاده کرده است تا کاربران احساس بهتری از دردست گرفتن آن تجربه کنند.

تبلت اندرویدی گوگل پیکسل از ویژگی‌های شخصی‌سازی Material You و قابلیت‌های مخصوص نمایشگرهای بزرگ ازجمله صفحه‌نمایش تقسیم‌شده و پشتیبانی از قلم بهره می‌برد. غول جستجوی اینترنت اعلام کرد که سال آینده اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه ارائه خواهد داد. البته امکان استفاده از قلم استایلوس شخص‌ثالث نیز روی این تبلت وجود دارد.

گوگل به‌ همراه این محصول از یک داک مخصوص نیز رونمایی کرد که با روش مغناطیسی به تبلت متصل می‌شود و بدین‌ترتیب باتری دستگاه را به‌طور دائم شارژ می‌کند. این داک برای تبدیل تبلت به یک نمایشگر هوشمند درنظر گرفته شده است. گفته می‌شود این شرکت سال آینده دو مدل داک با نام رمز Korlan و Yuzu عرضه خواهد کرد که برای اتصال از پین‌های موسوم به Pogo در پشت تبلت استفاده می‌کنند. کاربران همچنین می‌تواند با این محصول، سایر لوازم هوشمند خانگی خود را نیز کنترل کنند.

از آنجا که این محصول در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد، گوگل از ارائه‌ی جزئیات بیشتر درمورد حافظه‌ی ذخیره‌سازی و رم دستگاه خودداری کرد.
https://mardomefarda.ir/vdcgyx9q.ak9wx4prra.html
منبع : زومیت
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما