تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۴
جالب است ۰
زلزله ۵.۴ ریشتری که صبح امروز حوالی خوی را لرزاند، با پس لرزه های متعدد نیز همراه شد و بنابر اعلام رییس دانشکده علوم پزشکی خوی ۴۹۰ نفر مصدوم شدند.
زلزله ۵.۴ ریشتری در خوی؛ ۴۹۰ نفر مصدوم شدند
به گزارش مردم فردا،زلزله ۵.۴ ریشتری ساعت ۳ و ۵۱ دقیقه صبح امروز که در استان آذربایجان غربی حوالی خوی را لرزاند که بیش تر در مناطق خوی و سلماس احساس شد.



تصاویر ارسالی مخاطبان آخرین خبر آذربایجان غربی از خسارت زلزله در خوی
 



۲۷ پس لرزه در خوی ثبت شد

به گزارش مرکز لرزه نگاری کشوری، پس از زمین لرزه ۵/۴ ریشتری بامداد امروز در شهرستان خوی، تاکنون ۲۷ پس لرزه این منطقه را لرزانده است که شدت این پس لرزه‌ها تاکنون بین ۲/۵ تا ۳/۵ ریشتر بوده است.

جدیدترین آمار مصدمان و خسارت زلزله در خوی/ آمار مصدومان به 490 نفر رسید                                                                                                              در پی زلزله صبح امروز در حوالی خوی مدیریت بحران فرمانداری خوی با بیان اینکه تا این لحظه مجموع مصدومین ۳۹۰ نفر است که ۱۳۵ نفر بستری شدند، گفت:  ۲۵ خانه بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شدند و ۳۰ پس‌لرزه هم ثبت شده است.
وی با بیان اینکه مردم در آرامش کامل هستند، خاطرنشان کرد: همه به خانه‌هایشان مراجعه داشتند.
رییس دانشکده علوم پزشکی خوی هم گفت: زمین لرزه ۵.۴ ریشتری صبح ۱۳ مهرماه و پس لرزه های متعدد موجب مصدومیت ۴۹۰ نفر شد که از این تعداد ۱۰۰ نفر بستری هستند.
 
 
 
 
 
https://mardomefarda.ir/vdcf0ydy.w6dm1agiiw.html
منبع : آخرین خبر
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین