تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۰۰
جالب است ۰
بازیکن تنیس روی میز ایران گفت: از آنجا که رنکینگ جهانی اهمیت بسیاری پیدا کرده است و فدراسیون هم فعلاً برنامه‌ای ندارد مجبورم با هزینه شخصی در مسابقات شرکت کنم تا عقب نمانم.
بازیکن تنیس روی میز: فدراسیون برنامه‌ای ندارد
به گزارش مردم فردا،امین احمدیان درباره حضور در مسابقات بین المللی تنیس روی میز برای ارتقا رنکینگ جهانی خود، بیان کرد: من با هزینه شخصی در دو مسابقه اسلوونی، فنلاند و آلمان  شرکت کردم تا بتوانم رنکینگ‌جهانی خودم را ارتقا بدهم. رنکینگ جهانی بسیار اهمیت دارد و علاوه بر این که می‌توان از طریق آن سهمیه المپیک گرفت، حتی بر روی  قرارداد با تیم های باشگاهی خارجی هم موثر است.
احمدیان در پاسخ به این پرسش که چقدر  از وجود اسپانسر برای حضور در مسابقات استفاده می کند، گفت: اگر اسپانسری پیدا شود، با کمک آن در مسابقات شرکت می‌کنیم اما وقتی اسپانسر نیست مسابقات را با هزینه شخصی شرکت می‌کنم. از آنجا که سرباز هستم در لیگ های خارجی حضور ندارم و چون فدراسیون هم فعلا برنامه ای ندارد مجبور هستم با هزینه خودم شرکت کنم تا عقب نمانم. وقتی مدت طولانی در مسابقات شرکت نکنیم، سطح بازی ما پایین می آید و مجبوریم در مسابقات حضور داشته باشیم. 
بازیکن تنیس روی میز ایران با اشاره به اهمیت رنکینگ جهانی تاکید کرد: فدراسیون جهانی، سیستم جدیدی را آورده که حتما باید در مسابقات شرکت کنیم و اگر شرکت نکنیم نه می توانیم در لیگ های خارجی جذب شویم چون باشگاه ها به رنکینگ جهانی توجه می کنند و نه نمی‌توان سهمیه مسابقات قهرمانی جهان و المپیک گرفت. بنابراین همه چیز به رنکینگ بستگی دارد. سال جدید میلادی مدتی دیگر آغاز می شود و  باید از الان  برنامه ریزی برای رویدادهای سال آینده انجام شود تا نتایج خوبی کسب کنیم. 
او در مورد حضور در لیگ ایران گفت: به علت اینکه سربازم، در تیم رعد پدافند ارتش بازی کنم‌ باید تشکر کنم که شرایط خوبی را برایم فراهم کرده اند که از پینگ‌پنگ دور نشوم و اجازه حضور در مسابقات بین المللی را به من می دهند. 
احمدیان در پاسخ به این پرسش که چرا مدتی از لحاظ عملکردی دچار افت شده بود و آیا شیوع کرونا و تعطیلی مسابقات در این مساله تاثیر گذار بوده است؟ تصریح کرد: قضیه قبل از شیوع کرونا بود چون هیچ برنامه ای برای بازیکنان تیم ملی نبود و مسابقه ای نمی رفتیم و انگیزه ما پایین آمده بود. وقتی هم که مسابقه نروی انگیزه برای انجام تمرینات خوب نداری. الان دیگر خودم با هزینه شخصی به مسابقات می روم، تمرینات و آمادگی ام خوب شده اند. 
او در مورد اینکه به دنبال حضور در بازی های آسیایی۲۰۲۲ است یا خیر گفت: بله! البته نمی دانم می‌خواهند انتخابی برگزار کنند یا نه، اگر مسابقه انتخابی بگذارند با توجه به آمادگی‌ای که دارم می دانم در تیم ملی هستم.
https://mardomefarda.ir/vdcg.z9qrak9wqpr4a.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما