تاریخ انتشار :جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰
جالب است ۰
حسگر تصویر ۱۲ مگاپیکسلی آیفون ها بالاخره در سری Pro خانواده آیفون ۱۴ بازنشسته شد و امید است که این تغییر بتواند برای کوپرتینویی‌ها دستاوردهای بزرگی داشته باشد. با این حال امشب امتیاز DxOmark دوربین آیفون ۱۴ پرو مشخص شده پ ناکامی اپل در صدرنشینی را به همراه دارد.
امتیاز DxOmark دوربین آیفون ۱۴ پرو مشخص شد
به گزارش مردم فردا،امتیاز DxOmark دوربین آیفون ۱۴ پرو
اپل برای اولین بار از حسگر تصویر ۴۸ مگاپیکسلی در دوربین اصلی آیفون ۱۴ پرو استفاده کرده است. توجه خیلی از کاربران به این بخش جلب شده و دوست دارند بدانند که عملکرد این دوربین چطور است.

ترکیب دوربین سری آیفون 14 پرو اپل اکنون بهبودهایی را در هر چهار لنز پشتی و همچنین لنز سلفی تجربه می‌کند. برای اولین بار، اپل از یک سنسور 48 مگاپیکسلی (65 درصد بزرگ‌تر از نسل قبل) برای لنز اصلی دوربین خود استفاده کرده است که با پیکسل‌های 1.22 میکرومتری (2.44 میکرومتری با ادغام پیکسل‌ها) و دیافراگم f/1.78 همراه می‌شود. این دوربین همچنین گزینه تله‌فوتوی 2 برابری را فعال می‌کند که از رزولوشن 12 مگاپیکسلی وسط تصویر برای عکس‌هایی با وضوح کامل و ویدیوهای 4K بدون زوم دیجیتال استفاده می‌کند.

علاوه‌بر این، با استفاده از ویژگی ProRAW، کاربران حرفه‌ای می‌توانند با رزولوشن کامل 48 مگاپیکسلی به عکاسی بپردازند. موتور Phototonic نیز عملکرد همه دوربین‌ها را در نور کم بهبود می‌بخشد. فلاش عقب دارای 9 LED مجزا است که تا دو برابر روشنایی بیشتر و تا سه برابر یکنواختی بهتر را به‌ارمغان آورد.

لنز فوق‌عریض، اکنون میزبان یک سنسور 12 مگاپیکسلی جدید با پیکسل‌های 1.4 میکرومتری است که تصاویر واضح‌تری با جزئیات بیشتر ارائه کرده و قابلیت‌های عکاسی ماکرو قدرتمند را بهبود می‌بخشد. همچنین یک دوربین تله‌فوتو بهبودیافته با زوم اپتیکال 3 برابری نیز مشابه سال گذشته وجود دارد.

خب، با این تفاسیر می‌بینیم که آیفون ۱۴ پرو نسبت به آیفون ۱۳ پرو پیشرفت خوبی را ثبت کرده است. این یک دستاورد مهم برای اپل محسوب می‌شود و باید گفت که حداقل بر اساس این مرجع ما شاهد پیشرفت در دوربین پرچمدار جدید اپل هستیم.

در مقایسه با رقبا اما هنوز یک رتبه بهتر از آن وجود دارد که البته کاملا طبیعی است. آنر مجیک ۴ آلتیمیت با ۱ امتیاز کلی همچنان در صدر قرار دارد.

امتیاز DxOmark دوربین آیفون ۱۴ پرو در مقایسه با رقبا

نظر شما درباره عملکرد دوربین iPhone 14 Pro چیست؟ بررسی کلی از عملکرد بهتر آن در شب و HDR اما عملکرد مشابه در اکثر شرایط دیگر دارد.
https://mardomefarda.ir/vdcefo8z.jh8wpi9bbj.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما