تاریخ انتشار :جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰
جالب است ۰
با توقف تیم ملی فوتسال تایلند برابر کویت و پیروزی عراق مقابل عمان، امیدهای سرمربی ایرانی تیم عراق برای صعود در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا افزایش یافت.
بازگشت مربی ایرانی به آسیا و توقف تایلند/ ایران امروز صعود میکند؟
به گزارش مردم فردا،سومین روز از شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا دیروز (پنجشنبه) به میزبانی کشور کویت پیگیری شد.

امید مربی ایرانی به صعود زنده شد
در گروه A، تیم کویت با نتیجه تساوی ۲ -۲ تیم تایلند را متوقف کرد. عراق هم که در بازی نخست خود برابر تایلند شکست خورده بود، با سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی ایرانی خود با نتیجه ۵ بر صفر عمان را از پیش رو برداشت. به این ترتیب در این گروه، کویت و تایلند با ۴ امتیاز اول و دوم هستند و عراق با سه ۳ امتیاز و عمان بدون امتیاز در رده‌های سوم و چهارم. عراق که حالا امیدهایش برای صعود به مرحله بعد زنده شده است، در صورت غلبه بر کویت در دیدار پایانی مرحله گروهی می‌تواند به این هدف برسد.

صعود زودهنگام ازبکستان
در گروه B، ازبکستان با نتیجه ۳ بر ۲ تاجیکستان را شکست داد و دومین برد متوالی را به دست آورد. بحرین و ترکمنستان هم به تساوی ۴ - ۴ رسیدند. به این ترتیب ازبکستان با ۶ امتیاز به مرحله بعد صعود کرد و تاجیکستان با سه امتیاز دوم است. بحرین و ترکمنستان هم با یک امتیاز سوم و چهارم هستند و برای تعیین دومین تیم صعود کننده، باید در انتظار بازی‌های روی پایانی این گروه بود.

ایران امروز صعود می‌کند؟
تیم ملی فوتسال ایران که در گروه C این رقابت‌ها قرار دارد، از ساعت ۲۰:۳۰ امروز جمعه در دومین گام به مصاف چین تایپه می‌رود. ایران در بازی گذشته خود اندونزی را ۵ بر صفر شکست داد و در صورت برد برابر حریف نه چندان قدرتمند خود، صعود به مرحله بعدی را قطعی می‌کند. در دیگر بازی این گروه، اندونزی با محمد هاشم زاده مربی ایرانی خود به مصاف لبنان می‌رود.

عربستان به دنبال ادامه شگفتی سازی
بازی‌های گروه D مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا هم امروز برگزار می‌شود. در این گروه، عربستان که در بازی نخست با شکست ژاپن شگفتی ساز شد، به مصاف ویتنام می‌رود. این بازی از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار می‌شود. ژاپن هم که با باخت به عربستان شوکه شده بود، امروز برای جبران آن شکست از ساعت ۱۱:۳۰ با کره جنوبی دیدار می‌کند. در این گروه ویتنام و عربستان اول و دوم هستند و ژاپن و کره جنوبی در رده‌های بعدی قرار دارند.
https://mardomefarda.ir/vdcd5n0f.yt0xk6a22y.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما