تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۳
جالب است ۰
پیشکسوت تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: سنگال به خوبی می‌دانست مقابل ایران از پیش برنده نیست و از همان ابتدا محکم و با تمام توان بازی کرد تا با شکست مواجه نشود.
حسین حسینی بهترین بازیکن زمین بود
به گزارش مردم فردا،مهدی پاشازاده درباره تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل سنگال در اردوی تدارکاتی اتریش اظهار داشت: بازی خوب و جذابی را شاهد بودیم. هرچند ما خیلی دفاع و کم حمله کردیم، اما مقابل تیمی با قدرت و کیفیت سنگال نتیجه خوبی به دست آوردیم.
وی ادامه داد: در یکسری از پست‌ها مشکلات داریم که در بازی‌های دوستانه باید برطرف شود. نقاط ضعف و قوت خود را باید شناسایی کنیم. البته تفکرات کی‌روش در نیمه اول و دوم متفاوت بود.
*آزمون با حضورش روند بازی را تغییر داد
مدافع سابق تیم ملی فوتبال درباره گل به خودی مرتضی پورعلی گنجی گفت: این اتفاقات جزیی از فوتبال است. تمام بازیکنان از جمله پورعلی گنجی تلاش خود را کردند و نباید این بازیکن را مقصر دریافت گل بدانیم.
پاشازاده درباره تعویض‌های کی‌روش تصریح کرد: به هر جهت تاکتیکی در تعویض‌ها وجود دارد و آن این بود سردار آزمون با حضورش در زمین مسابقه روند بازی را برای تیم ما تغییر داد و به گل رسیدیم و این مسأله نشان از نبوغ بالای کی‌روش داشت. در دیدار مقابل اروگوئه نیز همین اتفاق به صورت برعکس داد، یعنی طارمی جای آزمون به زمین آمد و گلزنی کرد که نشان از شناخت بالای کی‌روش از تیمش دارد.
*سنگال از همان ابتدا محکم و با تمام توان بازی کرد
وی با بیان اینکه تیم فوتبال سنگال یکی از تیم‌های سطح اول دنیاست، عنوان کرد: سنگال به عنوان قهرمان قاره آفریقا بازیکنان مطرحی در اختیار دارد که در‌ بهترین تیم‌ها و لیگ‌های دنیا بازی می‌کنند. این تیم آفریقایی به خوبی می‌دانست که مقابل ایران از پیش برنده نیست و از این رو از همان ابتدا محکم و با تمام توان بازی کرد تا با شکست مواجه نشود.
پاشازاده در پایان درباره عملکرد سیدحسین حسینی درون دروازه تیم ملی خاطرنشان کرد: حسینی در بازی با سنگال به خوبی دروازه‌بانی کرد و بنظرم بهترین بازیکن زمین بود. او ضمن اینکه روی گل حریف تقصیری نداشت چندین بار با مهارهایش مانع باز شدن دوباره دروازه تیم ملی شد و ثابت کرد می‌توان در بازی‌های حساس به او اعتماد کرد. حسینی در چند موقعیت با واکنش‌های مناسب مانع گلزنی مهاجمان خطرناک و سرشناس سنگال شد.
https://mardomefarda.ir/vdcc14qs.2bqio8laa2.html
منبع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما