تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۶
جالب است ۰
مراسم خاکسپاری امین تارخ امروز دوشنبه چهارم مهرماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا با حضور جمعی از هنرمندان همچون مسعود کرامتی، رضا کیانیان، شبنم مقدم و فاطمه معتمد آریا، عبدالجبار کاکایی، محمدمهدی عسگرپور و امیر آقایی برگزار شد.
صحبت های فاطمه معتمدآریا و شبنم مقدمی در تشییع پیکر «امین تارخ»
به گزارش مردم فردا،علیرضا شجاع نوری: خارج از نقش هرگز اخمی از امین تارخ به یاد ندارم؛ هرگز بد کسی را نگفت و خشم بر کسی نداشت و اگر کسی به کسی ظلم یا ناروایی می کرد به شدت برمی آشفت و می‌گریست او یک عاشق بود.  امین تارخ هر زمانی که می رفت زود بود و امروز بسیار زود بود. انشالله این رفتنش اول آرامش و آسایش و خنده های مفرط او باشد.
رضا کیانیان رو به تابوت امین تارخ با گریه گفت: امین وقت این نبود بری... همه عزادار هستند، من چه بگویم؟
فاطمه معتمدآریا: حال هیچکس خوب نیست، حال ما هم خیلی خراب است از این روزگار. امین دوستدار جوانان بود، رفیقی بی‌نظیر بود که همانندش نخواهد آمد، همسر و پدری دوست‌داشتنی و خردمند و بخشنده بود.
مسعود کرامتی: امین تارخ رفت، رفیقم، دوستم، همکارم، خانواده و برادرم از جوانی تا الان رفت. همه روزهای با هم بودن برایم خاطره شده است. در یک جمله می‌گویم که امین آدم به دردبخوری بود؛ مفید و سودمند. تأثیرگذارترین آدم در تأسیس انجمن بازیگران سینما بود. راه‌اندازی آرشیو هنرمندان و راه‌اندازی آموزشگاه بازیگری از دیگر کارهای تأثیرگذار وی بود و بسیاری از بازیگران سینمای ایران پرورش یافته او هستند.
شبنم مقدمی : به همه تسلیت می‌گویم. همیشه و از وقتی که زیر نظر استاد تارخ مشغول آموزش شدم، به ایشان می‌گفتم آقا معلم. آقا معلم خیلی زود رفتید. به خدا می‌سپارمتان، ولی با شما وداع نمی‌کنم
https://mardomefarda.ir/vdcayan6.49nui15kk4.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما