تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۰۰
جالب است ۰
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: در کنار مربی کره‌ای، مربیان خوب ایرانی را به عنوان دستیار به کار می‌گیریم و این یک فرصت در خصوص آموزش و دانش افزایی برای مربیان ما خواهد بود.
مربیان ایرانی در کنار مربی کره‌ای خواهند بود
به گزارش مردم فردا،غلامرضا شعبانی‌بهار در خصوص لیگ برتر تیراندازی با کمان اظهار داشت: در این فصل 26 تیم کامپوند و ریکرو در لیگ بودند که حضور این تعداد تیم قابل قبول بود و رکوردهای ثبت شده نیز تا اینجا نسبت به قبل بهتر شده است که همین انتظار هم وجود داشت.
وی در ادامه در خصوص اردوهای آمادگی کمانداران گفت: اردوی نوجوانان و نونهالان کامپوند در حال برگزاری است اردوی ریکرو هم حدود 20 روز پیش انجام شد ما به برگزاری اردوها در رده‌های پایه اهمیت می‌دهیم و این جزو برنامه‌های هدفمند ما در بحث پشتوانه‌سازی برای بزرگسالان است.
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص حضور مربی کره‌ای برای هدایت تیم‌های ملی ریکرو و کامپوند، گفت: از روزی که مربی کره‌ای وارد شد تا آخر مهر ماه برنامه آشنایی وی با همه ظرفیت‌های فدراسیون از نونهال و بزرگسال به صورت اردو و مسابقات در حال برگزاری است. هفته آخر مهر ماه پس از جمع بندی این موارد، کار خود را با تمرین با بزرگسالان و جوانان آغاز می‌کند.
وی در ادامه افزود: مربی کره‌ای هدایت تیم‌های ملی ریکرو و کامپوند را بر عهده خواهد داشت. در کنار وی مربیان خوب ایرانی را به عنوان دستیار به کار می‌گیریم و این یک فرصت در خصوص آموزش و دانش افزایی برای مربیان ما خواهد بود و پس از اتمام دوره سه ساله حضور او در ایران می‌توانیم امیدواریم باشیم مربیان ما دوره آموزشی 3 ساله را طی کردند و امیدوارم نتایج آن به سود تیراندازی با کمان کشور باشد.
شعبانی‌بهار در پاسخ به این سوال که سرمربی کره‌ای تیم ملی چه اعزام‌هایی را برای کمانداران در نظر دارد، گفت: تشخیص اعزام تیم بر عهده مربیان است و فدراسیون به عنوان پشتیبان دخیل است. در سال گذشته 10 اعزام داشتیم که بیش از 10 میلیارد هزینه شده است. الان هم در خدمت مربیان هستیم.  تقویم مسابقات آسیایی و جهانی تا 2024 مشخص است و باید ببینیم هدف مربی چیست. مربی فعلا تمایلی به اعزام ندارد و دنبال برآورد ظرفیت‌های ما است و بعد از آن برای تست کردن اقدامات و فعالیت خود نیازمند مسابقه است. هدف اصلی ما بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو است. ممکن است در این مسیر مربی کره‌ای اعزام‌هایی را در نظر داشته باشد. مصمم هستیم که ظرفیت‌های قهرمانی و حرفه‌ای را بالا ببریم و هدف ما از جذب مربی همین بوده و در این راه همراه مربی خواهیم بود.
وی در پایان در خصوص اعزام تیم‌های قهرمان در لیگ برتر به مسابقات برون مرزی تاکید کرد: در رشته تیراندازی با کمان در جهان مسابقات باشگاهی نداریم. دو ماه دیگر جلسه هیئت رئیسه آسیا است و به عنوان عضو این هیئت رئیسه، برگزاری مسابقات باشگاه‌ها را پیشنهاد خواهم داد. اگر برخی  کاپ‌ها در لیست اعزام مربیان نباشد این آمادگی را داریم که باشگاه‌ها به این مسابقات اعزام شوند.
https://mardomefarda.ir/vdcaoan6.49nu615kk4.html
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما