تاریخ انتشار :شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۴
جالب است ۰
مریلا زارعی از سوی معاون اول رئیس جمهور به عنوان یکی از اعضای شورای سینما منصوب شد. داوود میرباقری، پوران درخشنده، مجید شاه حسینی، ابوالقاسم طالبی، مسعود نقاش‌زاده و منوچهر شاهسواری نیز از دیگر اعضای این شورا هستند.
«مریلا زارعی» عضو شورای سینما شد
به گزارش مردم فردا،نوید محمدزاده برای بازی در فیلم دفاع مقدسی «فاتحان اروند» و ایفای نقش شهید حاج احمد امینی در این اثر، مذاکره‌ای با عوامل سازنده آن نداشته. ابراهیم عامریان تهیه‌کننده فیلم سینمایی، این خبر را در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرده است.
گلاره عباسی از فردا ساعت 18 با تکرار سریال «شیدایی» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و محصول سال 90، به شبکه آی‌فیلم می‌آید. او این روزها فیلم «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار را نیز روی پرده سینماها دارد که برای آن سیمرغ گرفت.
پردیس احمدیه دوشنبه هفته آینده با قسمت پایانی «نوبت لیلی» ساخته روح‌ا... حجازی به نمایش خانگی می‌آید. او بلافاصله با انتشار مجموعه «پوست شیر» اثر برادران محمودی در فیلم‌نت، همچنان در نمایش خانگی حضور خواهد داشت.
سعید داخ قصد دارد در مقام کارگردان نمایش «امیولیتور» را به روی صحنه ببرد. این تئاتر مهرماه اجرا خواهد شد. آخرین فعالیت سینمایی این بازیگر  ایفای نقش در فیلم «شب، داخلی، دیوار» ساخته وحید جلیلوند است که به تازگی در جشنواره فیلم ونیز حضور داشت.
محمدجعفر خسروی مجری برنامه «زنده باد زندگی» در هفته دفاع مقدس برنامه «جان‌وتَن» کاری از علی فراهانی‌صدر را از شبکه سه روی آنتن دارد. قرار بوده قسمت اول برنامه با هدف روایت تجربه‌های مردم از جنگ تحمیلی، دیروز ساعت 17 پخش شود.
مینا نوروزی در برنامه «شب نشینی» درباره علت کم‌کاری‌اش توضیح داده است که بعضی پروژه‌هایی که به او پیشنهاد می‌شوند، مورد علاقه‌اش نیستند و قصه‌های مورد پسند او نیز بازیگران دیگری را انتخاب می‌کنند.
ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان شاخص سینمای دفاع مقدس دیروز در دیدار پیش کسوتان و فرماندهان دفاع مقدس با رهبر انقلاب حضور داشته. به گزارش هنرآنلاین، علاوه بر او جعفر دهقان که سابقه بازی در آثار دفاع مقدس را دارد نیز در این دیدار حاضر بوده است.
https://mardomefarda.ir/vdccmmqs.2bqie8laa2.html
منبع : خراسان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما