تاریخ انتشار :جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۳
جالب است ۰
تعداد بازیگرانی که برای اجرای نقشی که به عهده آنها گذاشته شده است، کارهای عجیب و خارق‌العاده‌ای می‌کنند ،کم نیستند. برخی از آنها پا را فراتر می‌گذارند و باعث می‌شوند، نامشان در تاریخ سینما باقی بماند. بیایید با یکی از افراطی‌ترین مثال‌ها شروع کنیم.
تمرینات باورنکردنی و افراطی لئوناردو دی‌کاپریو و ناتالی پورتمن
به گزارش مردم فردا، لئوناردو دی‌کاپریو برای آماده شدن برای بازی در فیلم «از گور برگشته» (The Revenant)، به معنای واقعی کلمه درون لاشه یک حیوان خوابید.و در بیابان اردو زد، برای شنا در رودخانه‌های یخ زده رفت و جگر خام گاومیش را به دندان کشید. آماده شدن او ارزشش را داشت چراکه بازی او مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفت و در نهایت اولین اسکارش را برای این نقش برد.
ناتالی پورتمن نیز بیش از یک سال برای به تصویر کشیدن یک بالرین در فیلم «قوی سیاه» (Black Swan) آموزش دید. در شش ماه اول، او قدرت خود را با چند ساعت در روز افزایش داد، سپس به تمرین پنج ساعت در روز و بعداً هشت ساعت روی آورد. او روزی ۳۰ دقیقه را صرف تمرینات پا می‌کرد.
تمرینات باورنکردنی و افراطی لئوناردو دی‌کاپریو و ناتالی پورتمن
همه این‌ها باعث افتادن ناخن‌های پای او شد و حتی در حین لیفت یک دنده او در رفت. پورتمن درباره این تجربه گفت: شب‌هایی بود که فکر می‌کردم به معنای واقعی کلمه می‌میرم. اما همه این‌ها نتیجه داد و او برای این نقش برنده اسکار شد
https://mardomefarda.ir/vdcd.k0f2yt0xoa26y.html
منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما