تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۳
جالب است ۰
یکی از مدیران ارشد بخش بازی‌های مایکروسافت، اعلام کرده است که عناوین ژاپنی زیادی برای ایکس باکس در دست ساخت قرار دارند.
مایکروسافت در پی افزایش بازی‌های ژاپنی خود
به گزارش مردم فردا،سارا باند (Sarah Bond) که معاون اکوسیستم سرگرمی شرکت مایکروسافت است، در مصاحبه‌ای با IGN ژاپن به سوالات مختلفی پاسخ داد. از او پرسیده شد که آیا دارندگان ایکس باکس باید در آینده منتظر عناوین ژاپنی از ایکس باکس باشند یا خیر. باند پاسخ داد: «قطعا همینطور است. یکی از چیزهایی که من بسیار برایش هیجان زده هستم، این است که در حال حاضر بیش از ۲۵۰ سازنده در ژاپن برای ایکس باکس بازی می‌سازند. ۱۵۰ عنوان قبل تایید شده‌اند و ۱۰۰تای آن‌ها در گیم پس خواهند بود. ما [اخیرا] ۱۵ عنوان ساخته شده در آسیا و ۱۳ عنوان در ژاپن را معرفی کردیم. خیلی چیزها در حال آماده‌سازی است و من نمی‌توانم صبر کنم تا همه آن‌ها را به شما معرفی کنیم.»
در مصاحبه دیگری که توسط Game Watch منتشر شد، فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش بازی ایکس باکس، تقاضا برای بازی‌های اورجینال ژاپنی در ایکس باکس را تایید کرد و گفت: «ما در حال کار روی ساخت چنین عناوینی هستیم. ما به تازگی با آقای کوجیما (Kojima) از کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) و بسیاری دیگر از سازندگان بازی ملاقات کرده‌ایم تا در مورد آوردن عناوین منحصر به فرد به ایکس باکس صحبت کنیم. ما درک می‌کنیم که طرفداران چه می‌خواهند.»
    
بازی‌های Blue Dragon و Lost Odyssey عناوین RPG و انحصاری ایکس باکس بودند که توسط Mistwalker و خالق فاینال فانتزی ساخته شدند. مایکروسافت با سری اکس و اس تلاش‌های زیادی در ژاپن انجام داده است. فیل اسپنسر در همان ابتدا متعهد شد که به بازیکنان ژاپنی این کنسول پاسخ خواهد داد.

در حالی که کنسول‌های ایکس‌ باکس همچنان فروش کم‌تری از پلی‌استیشن 5 دارند، در ماه‌های اخیر کنسول آمریکایی در ژاپن فروش بیشتری از حد انتظار داشته‌ است، به‌ طوری‌ که ایکس باکس دو بار از کنسول سونی فروش بیشتری را در ژاپن تجربه کرد. رئیس بخش بازی مایکروسافت در مصاحبه‌ای جداگانه با Famitsu در روز شنبه، در مورد رابطه ایکس باکس با گیمرهای ژاپنی صحبت کرد.
او گفت: «من آشنایان و دوستان زیادی دارم که در ژاپن بازی می‌سازند. بسیاری از آن‌ها را مدت‌هاست که می‌شناسیم و از آن‌ها دعوت می‌کنیم. ما به سازندگان ژاپنی گوش داده‌ایم و بازخورد‌های زیادی دریافت کرده‌ایم. فکر می‌کنم این واقعیت که ما توانسته‌ایم پیشرفت کنیم، منجر به اعتماد آن‌ها شده است.»
یکی از توسعه دهندگانی که تیم ایکس باکس اخیرا از آن بازدید کرد، کوجیما پروداکشنز بود که اوایل امسال ساخت بازی برای ایکس باکس را تایید کرد. اسپنسر به فامیتسو گفت: «من و کوجیما سال‌هاست همدیگر را می‌شناسیم. او ایده‌های جدیدی دارد و ما تصمیم گرفتیم با او شریک شویم، زیرا می‌خواهیم آن ایده‌ها را در پلتفرم خود زنده کنیم. من امروز از کوجیما پروداکشنز بازدید کردم و این فرصت را داشتم که مراحل اولیه پروژه را ببینم و بسیار هیجان‌انگیز بود»
https://mardomefarda.ir/vdcjhiev.uqe8tzsffu.html
منبع : گیم فا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما