تاریخ انتشار :شنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۰
جالب است ۰
خبرگزاری رویترز گزارشی از وضعیت تیم ملی ایران زیرنظر کارلوس کی روش ارائه کرد.
از شمارش معکوس برای کی‌روش تا بازگشت بازیکن محبوب
به گزارش مردم فردا،«رویترز» در گزارشی به وضعیت تیم ملی کشورمان با هدایت کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی برای حضور در مسابقات جام جهانی 2022 قطر پرداخت.
خبرگزاری رویترز نوشت: ایران برای آماده شدن برای حضور در جام جهانی با زمان رقابت می کند، اما کارلوس کی روش، سرمربی بازگشته، مطمئن است که بازی های دوستانه آینده مقابل اروگوئه و سنگال می تواند به آماده سازی تیمش برای مسابقات نوامبر در قطر کمک کند.
پس از ماه ها گمانه زنی، کی روش هفته گذشته به عنوان جایگزین دراگان اسکوچیچ کروات در راس کادرفنی تیم ملی ایران قرار گرفت. اما سرمربی سابق رئال مادرید و پرتغال تنها دو ماه فرصت دارد تا ترکیب تیمش را به خوبی تنظیم کند.
کی روش پس از حضور در تیم های ملی کلمبیا و مصر به ایران برگشته است. او امسال مصر را تا آستانه صعود به جام جهانی قطر برد.
کی‌روش با تیمی کار خواهد کرد که از هشت سال حضورش در تهران به خوبی می شناسد و هدایت ایران را در جام جهانی 2014 و 2018 بر عهده داشته است. او پس از خروج تیمش از جام ملت های آسیا در امارات در ژانویه 2019، این نقش را ترک کرد.
این مربی 69 ساله در مورد اردوی تدارکاتی در اتریش که هفته آینده آغاز می شود و ایران در 23 سپتامبر به مصاف اروگوئه و چهار روز بعد سنگال می رود، گفت: این اولین گام ما برای آماده شدن برای جام جهانی است.
رسانه ها به نقل از او، گفتند: ما تمام تلاش خود را در داخل و خارج از زمین انجام خواهیم داد تا برای مسابقات آماده شویم. این وظیفه ماست که شرایط را بهبود بخشیم و پیشرفت کنیم و همیشه رو به جلو حرکت کنیم.
کی روش در حالی که تیمش را برای یک رقابت چالش برانگیز در جام جهانی آماده می کند که تیمی 27 نفره را برای این اردو انتخاب کرده است.
16 بازیکن از 23 بازیکنی که چهار سال پیش در جام جهانی روسیه انتخاب شده بودند در فهرست انتخاب شده برای این اردو قرار گرفتند که امید ابراهیمی 35 ساله نیز در میان آنها حضور دارد.
این هافبک که در تیم الوکره قطر بازی می کند در سال 2018 زیر نظر کی روش بازیکن برجسته ای بود اما از نوامبر 2019 تنها دو بازی برای تیم ملی ایران انجام داده است.
از دیگر چهره‌های آشنا می‌توان به علیرضا بیرانوند دروازه‌بان و همچنین سردار آزمون از بایرلورکوزن و مهدی طارمی از پورتو اشاره کرد.
https://mardomefarda.ir/vdcgqt9q.ak9xy4prra.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما