تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۰
جالب است ۰
گزارش ورایتی از آغاز پخش جهانی فیلم «تفریق» را در ادامه بخوانید.
قرارداد اکران فیلم «تفریق» در فرانسه، هلند و بلژیک
به گزارش مردم فردا،فیلم تازه مانی حقیقی که این روزها در حال نمایش در بخش پلتفورم جشنواره تورنتو است توسط کمپانی آلمانی «فیلمز بوتیک» به کمپانی‌های مختلفی فروخته شده.
به گزارش ورایتی کمپانی «دیافانا» با همکاری کینویستا حق پخش «تفریق» در فرانسه را خریده همچنین کمپانی «سپتمبر فیلمز» حق پخش «تفریق» را در کشورهای هلند، بلژیک، لوکزامبورگ خریداری کرده است.
ژان کریستف سایمون،یکی از مدیران کمپانی «فیلمز بوتیک» می‌گوید:«مانی حقیقی کارگردان مستقلی است. او همیشه جایی است که انتظارش را ندارید.تفریق فیلمی است که همواره بر لبه سنت سینمای ایران قرار می‌گیرد، وجه سیاسی قوی اما دارای عناصر تریلر هم هست که انتظارش را ندارید از این منطقه ببینید. واقعا هیجان انگیز است که فرصت همکاری با توزیع‌کنندگان برجسته(کینویستا، دیافانا و سپتمبر فیلمز) و علاقمندان جسور سینما به وجود آمده است.»
داستان «تفریق» با بازی نوید محمدزاده، ترانه علیدوستی در مرکز تهران اتفاق می‌افتد. داستان درباره فرزانه معلم تعلیم رانندگی جوانی است که همسرش جلال را در حال رفتن به خانه زنی می‌بیند. وقتی با جلال برخورد می‌کند، جلال ادعا می‌کند که خارج از شهر برای کار بوده و تصمیم می‌گیرد خودش آپارتمان را بررسی کند. در نتیجه با زنی ملاقات می‌کند که همزاد فرزانه است
«تفریق» محصول مشترک ایران و فرانسه است و پخش فیلم در ایران را شایسته فیلم برعهده دارد.
https://mardomefarda.ir/vdcdxo0f.yt0xk6a22y.html
منبع : سینما دیلی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما