تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۰
جالب است ۰
معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن اشاره به استقرار «اتوبوس‌های آموزش» در سر چند چهارراه توضیح داد: این اتوبوس‌ها در ساعت‌هایی از روز سر چهارراه‌ها می ایستند و به کودکان کار آموزش می‌دهند.
پیشنهاد عجیب آموزش و پرورش تهران برای آموزش کودکان کار
به گزارش مردم فردا،امیر علیجانی معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران درباره بازماندگی از تحصیل برخی دانش‌آموزان، گفت: دوسال کرونا که آموزش مجازی داشتیم، یکی از شاخص‌های ما که تارکین تحصیل بود به جای اینکه درصدش بالا برود، پایین آمده بود. یعنی عمدتا تارکان تحصیل و دانش‌آموزان کار هم مجازی درس می‌خواندند و هم کار می‌کردند.

وی افزود: بر همین اساس، امسال در شورای آموزش و پرورش تصمیم گرفته شد یکی از راه‌های جذب تارکان تحصیل همین آموزش ترکیبی و آموزش مکمل در فضای مجازی باشد که تا جایی که امکان دارد از فضای مدرسه دور نباشند و درس بخوانند؛ همچنین پیشنهاد شد که «اتوبوس‌های آموزش» سر چند چهارراه مستقر شوند که امید است این طرح را هم بتوانیم عملیاتی کنیم.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران اضافه کرد: در این طرح، اتوبوس‌هایی در ساعت هایی از روز سر چهارراه‌ها می ایستند و به کودکان کار آموزش می‌دهند. البته باید دانش‌آموزان در مدرسه ثبت‌نام کرده باشند و بعضا در این اتوبوس‌ها رفع اشکال کنند که البته این طرح در حد پیشنهاد است و هنوز نهایی نشده است.
https://mardomefarda.ir/vdcb8ab8.rhb5apiuur.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین