تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۰
جالب است ۰
سخنگوی دولت اعلام کرد: لایحه «الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به سازمان همکاری شانگهای» پس از تصویب در دولت، جهت طی تشریفات قانونی تقدیم مجلس شد.
لایحه «الحاق ایران به سازمان همکاری شانگهای» تقدیم مجلس شد
به گزارش مردم فردا،علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حساب کاربری خود در توئیتر تاکید کرد: با توسعه متوازن سیاست خارجی در دولت سیزدهم برای تأمین منافع ملی، عضویت ایران در سازمان شانگهای، بزرگترین بازار منطقه‌ای جهان، با جدیت درحال پیگیری است.

گفتنی است، سید ابراهیم رئیسی به دعوت رسمی همتای ازبکستانی خود، امروز (چهارشنبه) و در رأس هیئتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی، به منظور دیدار رسمی دوجانبه و نیز شرکت در بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای، به شهر سمرقند سفر می‌کند.

وی در این سفر پس از استقبال رسمی از سوی رئیس‌جمهور ازبکستان، ملاقاتی خصوصی با «شوکت میرضیایف» خواهد داشت و مقامات دو کشور در حضور رؤسای جمهور چند سند همکاری امضا خواهند کرد.

رئیس‌جمهور همچنین ضمن شرکت و سخنرانی در بیست و دومین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای که در روزهای پنجشنبه و جمعه در سمرقند برگزار خواهد شد، با سران کشورهای شرکت کننده در این اجلاس نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.
https://mardomefarda.ir/vdcjitev.uqe8hzsffu.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما