تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۰۰
جالب است ۰
نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن معتقد است تمامی آزادکاران اعزامی به رقابتهای جهانی صربستان بدون هیچ اغراقی، شایستگی و توان کسب مدال را دارند.
تمامی آزادکاران شانس کسب مدال هستند/در لیگ امسال حضور خواهیم داشت
به گزارش مردم فردا،علیرضا رضایی سرپرست مربی و اسبق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان اظهار داشت: به زودی شاهد بزرگترین و مهمترین رویداد کشتی در سال ۲۰۲۲ میلادی خواهیم بود که ۱۰ آزادکار ملی پوش کشورمان باید در مسابقات جهانی صربستان به روی تشک بروند. به عنوان یکی از اهالی کشتی معتقدم که تمامی بچه‌ها شانس مدال هستند و این موضوع را بدون هیچ تعارف و اغراقی، بلکه به دلیل شناخت از بچه‌ها عنوان می‌کنم.
وی افزود: خوشبختانه تیم خوب و یکدستی ساخته و پرداخته جهانی شده که هم اکنون نیز در آخرین اردوی آماده‌سازی در حال پشت سر گذاشتن روزهای مهم و حساسی است. آنطور که من اطلاع دارم ملی پوشان اعزامی تمرینات خوب و امیدوارکننده ای را برگزار می‌کنند و انگیزه بالایی برای درخشش در جهانی دارند. با تمام وجود امیدوارم با بهترین شرایط به روی تشک بروند و در پایان بهترین نتیجه را کسب کنند.
رضایی ادامه داد: با توجه به نفراتی که در تیم ملی حضور دارند ما هیچ کشتی‌گیر بی‌تجربه و تازه کاری را برای این میدان بزرگ نداریم و شرایط همگی واقعاً ایده‌آل است. من در تمامی اوزان شانس کسب مدال می بی نم و این موضوع فارغ از بحث روحیه دادن به آنها، بهشایستگی بچه‌ها برای روی سکو رفتن مربوط است.
وی در خصوص ملی پوشان اوزان سنگین نیز گفت: محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع هر دو از آزادکاران طراز اول هستند که جزو بهترین‌های اوزان خودشان محسوب می‌شوند. محمدیان امسال باید با حضور در نفرات برتر جهان بهترین استفاده را از شرایط ببرد و مدال بگیرد. ضمن اینکه سعدالله‌اف روس هم در این دوره از مسابقات حضور ندارد و محمدیان به جز او با تمامی حریفانش در این وزن کشتی گرفته و موفق ظاهر شده است.
رضایی خاطر نشان کرد: امیدوارم همه بچه‌ها از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنند، چون هیچوقت مشخص نیست شانس کسب مدال برای کشتی گیران تا چه زمان ادامه دارد تا همه چیز برای قهرمانی آنها مهیا شود. در نتیجه باید از این فرصت طلایی در رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان نهایت استفاده را ببرند.
وی در پایان به حضور در رقابتهای لیگ برتر هم اشاره کرد و گفت: امسال هم در لیگ برتر تیمداری خواهیم کرد که به زودی نفرات و اسم تیم را اعلام خواهم کرد.
https://mardomefarda.ir/vdchxinz.23nivdftt2.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما