تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۰
جالب است ۰
به‌روزرسانی ۱.۶ و جدید بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ با نام Edgerunners به تازگی در دسترس قرار گرفته و محتویاتی جدید را به بازی اضافه کرده است.
جزئیات آپدیت جدید سایبرپانک ۲۰۷۷ مشخص شد
به گزارش مردم فردا،این آپدیت با محوریت انیمه‌ی Cyberpunk: Edgerunners توسعه داده شده است. این انیمه در ۱۰ قسمت حدودا ۳۰ دقیقه‌ای در ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) سال جاری از نتفلکیس پخش خواهد شد، داستان یک بچه‌ی خیابانی با نام دیوید مارتینز را روایت می‌کند که سعی دارد تا در کلان‌شهر نایت سیتی که شیفته‌ی فناوری تغییر بدن است، هدف خود را پیدا کند. دیوید پس از برخورد با لوسی که یک هکر حرفه‌ای است، تصمیم می‌گیرد که تبدیل به یک Edgerunner شده و به عنوان یک مزدور، در کنار مشهورترین جنایتکاران شهر مبارزه کند. ژاکت زرد و روشن او که به نوعی به سنگ بنای بصری انیمه تبدیل شده است، در این به‌روزرسانی به بازی اضافه خواهد شد.

پاتریک میلز (Patrick Mills) به عنوان طراحی که روی انتخاب آیتم‌هایی که قرار بوده از انیمه به بازی منتقل شود، کار کرده در این باره می‌گوید:

ژاکت دیوید یک انتخاب واضح و اجتناب‌ناپذیر بود، زیرا عنصری نمادین از انیمه است که اهمیت زیادی برای آن دارد. ما از اینکه بازیکنان قرار است این آیتم را بدست آورده و احساس کنند که با داستان انیمه در ارتباط هستند، هیجان‌زده هستیم. برای افرادی که انیمه را نمی‌بینند، امیدوارم از آن به عنوان یک ژاکت جدید و جالب برای پوشیدن در شهر و عکس گرفتن با آن لذت ببرند، اما برای افرادی که انیمه را تماشا می‌کنند و داستان آن را می‌دانند، امیدوارم که این ژاکت به عنوان پلی بین انیمه و بازی عمل کند.
پوشیدن این لباس جذاب با وجود سیستم جدید transmog لذت بیشتری دارد. انداختن یک لباس شیک برای چیزی که از مقاومت بیشتری برخوردار است همواره باعث ناراحتی بازیکنان می‌شوند، اما اکنون آن‌ها می‌توانند بدون اینکه به نوعی بیلد خود را قربانی کنند، به راحتی لباس مد نظر خود را بپوشند.

ژاکت تنها چیزی نیست که از انیمه به بازی اضافه می‌شود بلکه یک سلاح نیز در دسترس قرار خواهد رفت که به لظف قابلیت ماشه‌های تطبیق‌پذیر دسته‌ی دوال‌سنس، استفاده از آن لذت‌بخش خواهد بود. این سلاح یک شاتگان با نام Guts است. رافال بابراج (Rafał Babraj)، نویسنده‌ی بازی، بیان کرد:

ما می‌خواستیم که شخصیت‌ها و داستان انیمه را تا جایی که ممکن است در بازی خود قرار دهیم و فکر می‌کنم یک مسیر داستانی جالب برای انجام این کار پیدا کردیم. با این حال ما همچنین می‌خواستیم آن را کمی مرموز و عجیب کنیم و به اندازه‌ی کافی به انیمه اشاره کنیم تا کنجکاوی بازیکنان را برانگیزد و آن‌ها را وادار کنیم تا بفهمند که چه اتفاقی برای دیوید و گروهش در Cyberpunk: Edgerunners افتاده است. ما شخصیت‌پردازی شخصیت‌های انیمه را در گرفته و سعی کردیم تا آن را در نحوه‌ی برقراری ارتباط آن‌ها در بازی یا در توصیف آیتم‌های متعلق به آن‌ها منعکس کنیم.
او در ادامه افزود:

این‌ها (بازی و انیمه) ممکن است دو داستان متفاوت داشته باشند، اما وی و دیوید در واقع شباهت‌های زیادی به هم دارند و این دقیقا چیزی است که بازیکنان و بینندگان باید خودشان کشف کنند.
بنابراین به نظر می‌رسد که اگرچه V به عنوان شخصیت اصلی بازی با قهرمان انیمه یعنی دیوید ملاقات نمی‌کند، اما اشاراتی در قالب ایستر اگ به او خواهد شد.

بازیکنان همچنین می‌توانند انتظار یک ماموریت کاملا جدید را داشته باشند، ماموریتی که به ژاکت دیوید منتهی شده و این دو جهان را به هم پیوند می‌دهد. کارگردان این ماموریت یعنی پاول ساسکو (Paweł Sasko) درباره‌ی تلاش خود و تیمش برای برقرای ارتباط بین انیمه و بازی گفت:

 سایبرپانک ۲۰۷۷ و Cyberpunk: Edgerunners دنیای مشابه، جذاب و دیستوپیایی را به اشتراک می‌گذارند، اما تفاوت‌های آشکاری در سبک گرافیکی این دو وجود دارد. بنابراین ما مجبور شدیم که راه‌ حل‌هایی هیجان‌انگیز و البته منطقی در مورد نحوه‌ی پیوند آن‌ها ارائه کنیم. من از طراح ماموریت دنیس مارکویچ (Danisz Markiewicz) درخواست کردم که انیمه را تماشا کند و بر اساس داستانی که در Edgerunners گفته می‌شود، به خوبی آن را با بازی مرتبط کند.

او پیشنهاد داد که از یک کلیپ از انیمه در بازی استفاده کنیم. من این راه حل را دوست داشتم و ما شروع به بررسی گزینه‌های خود در مورد چگونگی انجام آن کردیم. به لطف چند برنامه‌نویس دیگر، شرکای ما در نتفلیکس و مقداری خلاقیت، ما در نهایت آن را به واقعیت تبدیل کردیم. این مرحله خود شامل دو راز کوچک است و من کنجکاو هستم که وقتی بازیکنان آن را کشف می‌کنند، در مورد آن بخوانم.
 
ساسکو می‌گوید که وقتی نوبت به ایجاد پیوند بین این دو داستان رسید، این فرآیند مانند یک خیابان یک طرفه نبود، بلکه فرآیندی مشارکتی بود:

استودیوی تریگر (Trigger) در راستای زنده کردن نایت سیتی در انیمه کار فوق‌العاده‌ای انجام داده است و کسانی که بازی را به خوبی می‌شناسند، می‌توانند به راحتی تشخیص دهند که رویدادهای کلیدی آن در کجا اتفاق می‌افتد. چیزی که به نظر من جذاب است، این است که در وهله‌ی اول تریگر از این بازی الهام گرفته بود و سپس ما از کارهای قابل توجه‌ی آن‌ها الهام گرفتیم و قصد داشتیم بازی را با به‌روزرسانی Edgerunners بهتر کنیم. به همین دلیل است که قرار دادن تمامی المان‌ها نظیر تجهیزات و رویدادهای کوچک در طول ماموریت از قصد به خط داستانی انیمه‌ی Cyberpunk: Edgerunners گره خورده است. در واقع این ماموریت برای قدردانی ما از طرفداران بازی و انیمه طراحی شده است.
گفتنی است که محتوای مرتبط با انیمه که در تا این لحظه به آن پرداختیم، تنها بخش کوچکی از به‌روزرسانی Edgerunners است. از دیگر محتویات اضافه شده به بازی می‌توان به شش سلاح مختلف در دسته‌های متنوع از شاتگان گرفته تا کلت، ۵ سلاح سرد، قابلیت انتقال فایل‌های ذخیره بین پلتفرم‌های مختلف بازی، ویژگی‌های جدید در حالت فتو مود و یک بازی جدید با نام Roach Race برای دستگاه‌های آرکید درون نایت سیتی اشاره کرد. شما همچنین می‌توانید این بازی را روی اندروید و iOS تجربه کنید.

از طرفی به رسم همیشگی به‌روزرسانی‌های بازی، تغییرات و بهبودهایی در زمینه‌ی گیم‌پلی و سلاح‌ها صورت گرفته است تا تجربه‌ی بازی روان‌تر و لذت‌بخش‌تر شود. ماموریت‌ها نیز دچار تغییراتی شده‌ و رازهایی جدید در سطح شهر پراکنده شده‌اند. در بخش رابط کاربری، ساخت شخصیت و جلوه‌های بصری نیز بهبودهایی صورت گرفته است. در نهایت حالت پرفورمنس نیز به نسخه‌ی ایکس‌باکس سری اس اضافه شده که در این حالت، بازی با نرخ فریم ۶۰ و رزولوشن ۹۰۰p اجرا می‌شود. البته در این حالت رزولوشن پویا است و از ۸۰۰p تا ۱۰۸۰p متغیر است.

پچ ۱.۶ آخرین به‌روزرسانی بزرگ بازی برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ است. در حالی که سی‌دی‌پراجکت رد همچنان به‌روزرسانی‌های کوچک‌تری را برای رفع باگ‌ها و موارد دیگر منتشر می‌کند، همه محتویات بزرگ آینده نظیر بسته‌ی الحاقی داستان محور بازی تنها برای کنسول‌های نسل جدید و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شوند.
https://mardomefarda.ir/vdcaw6n6.49nu015kk4.html
منبع : مجله دیجی کالا
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما