تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۰۰
جالب است ۰
سرمربی رئال مادرید با پیروزی که تیمش برابر رئال بتیس به دست آورد به رکورد دل بوسکه سرمربی سابق این تیم رسید.
آنچلوتی به رکورد دل‌بوسکه رسید
به گزارش مردم فردا،به نقل از آس، رئال مادرید در هفته چهارم رقابت‌های لالیگا به مصاف رئال بتیس رفت و توانست با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی دست پیدا کند.
آنچلوتی با پیروزی که در این بازی به دست آورد شماره پیروزی‌های خود به عنوان سرمربی در رئال مادرید در همه رقابت‌ها به عدد ۱۳۳ رساند تا با رکورد دل بوسکه برابری کند.
رکورددار پیروزی به عنوان سرمربی در تاریخ باشگاه رئال مادرید میگل مونیز است که ۳۵۷ بار رئال را پیروز از میدان خارج کرد. بعد از او زین الدین زیدان در رده دوم جای دارد که با هدایت او رئال مادرید در ۱۷۲ بازی به پیروزی دست پیدا کرد.
به نظر می‌رسد که کارلو آنچلوتی این شانس را دارد که به رکورد زیدان برسد اما رسیدن به رکورد مونیز نه تنها برای آنچلوتی بلکه برای هر مربی دیگری هم غیر ممکن است.
آنچلوتی دومین دوره حضورش در رئال مادرید را تجربه می کند. او در دور نخست کهکشانی‌ها را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی رساند و در دور دوم هم توانست این تیم را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، رقابت‌های لالیگا و سوپر جام اروپا برساند.
رئال در فصل جاری هم نمایش بسیار خوبی با هدایت آنچلوتی داشته است و در هر ۴ بازی خود در لالیگا به پیروزی دست پیدا کرده است و در صدر جدول رده بندی جای دارد.
https://mardomefarda.ir/vdciz3az.t1azy2bcct.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما