تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۰
جالب است ۰
مهدی حسینی نیا که این روزها در یاغی حضوری درخشان دارد، پیش‌تر با بازی در فیلم شنای پروانه و ایفای نقش مصیب بسیار مورد توجه منتقدان و تماشاگران قرار گرفته بود. متری شیش و نیم و سریال می‌خواهم زنده بمانم از دیگر نقش‌آفرینی‌های به‌یادماندنی او هستند که توانایی‌هایش را در ایفای نقش‌های مختلف به رخ می‌کشد. او در ایفای نقش‌های منفی و خلق یک بدمن جذاب چنان موفق عمل می‌کند که نمی‌توان شخص دیگری را به جای او تصور کرد.
ستاره نقش‌های مکمل از «شنای پروانه» تا «یاغی»
به گزارش مردم فردا،حسینی نیا نقش رحمان را در سریال یاغی بازی می‌کند؛ او به دلیل گذشته تلخ خود در آسایشگاه روانی، نسبت به همه بدبین است و این شک و بددلی در رفتار او به خوبی به چشم می‌خورد. شخصیت مرموز و پیچیده‌ای که به خوبی توجه مخاطب را جلب می‌کند و در واقع سرنوشت او برای تماشاگر اهمیت پیدا می‌کند.
از میان گفتگوهای او با بهمن می‌توان متوجه این نکته شد که او خود را آدم اضافه‌ای در زندگی برادرش می‌داند. تصوری که بعد از حرف‌های شیما در ذهن او پررنگ‌تر می‌شود و این را می‌توان از نوع نگاه‌ها و لحن کنایه‌آمیز او فهمید.

بازی خوب و کنترل شده مهدی حسینی نیا از نقاط قوت سریال یاغی است. حضور او با گریمی متفاوت، صدای گرفته و در قالب شخصیتی ساکت و مرموز، از همان ابتدا کنجکاوی زیادی را برای مخاطب ایجاد می‌کند و می‌داند او قرار است نقش مهمی در روند قصه داشته باشد. شخصی منزوی که گویی علاوه بر دیگران، برای خودش هم عادی شده که او را دیوانه صدا بزنند و به طور مدام نسبت به حضورش در زندگی بهمن شک دارد. بازی در سکوت او نیز نقش مهمی در باورپذیری نقش داشته و به خوبی توانسته احوالات شخصی کاراکتر و پر رمز و راز بودن او را به تصویر بکشد.

ویژگی بازی او همین است؛ حسینی نیا با افزودن جزئیاتی خاص به نوع رفتار و شیوه بیان، تمام نقش‌هایی را که بازی می‌کند از آنِ خود کرده و همین مسئله موجب می‌شود تا تماشاگر همیشه حواسش به او باشد. بازیگر درخشانی که حضورش در هر اثری می‌تواند به یکی از نقاط قوت کار تبدیل شده و در ذهن مخاطب ماندگار شود.شما هم نظرتون رو درباره بازی مهدی حسینی نیا بنویسید؟
 
https://mardomefarda.ir/vdcevv8z.jh8zfi9bbj.html
منبع : سینما تیکت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما