تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۵
جالب است ۰
جان ویلیامز افسانه‌ای که اخیراً ۹۰ ساله شده می‌گوید مایل است برای چندگانه «جیمز باند» آهنگسازی کند. این آهنگساز که بلاک‌باسترهایی چون «جنگ ستارگان» (Star Wars)، «پارک ژوراسیک» (Jurassic Park) و «هری پاتر» (Harry Potter) را در کارنامه دارد، هنوز چندگانه اکشن و جاسوسی «جیمز باند» را تجربه نکرده است.
آهنگسازی که ۵۲ بار نامزد اسکار شد آهنگسازی که ۵۲ بار نامزد اسکار شد
به گزارش مردم فردا،ویلیامز در مصاحبه با «کلاسیک اف‌ام» به این پرسش پاسخ داده است که آیا مایل است برای این فیلم‌ها آهنگسازی کند یا نه: «خیلی دوست دارم.»

ویلیامز که مشغول آهنگسازی برای «ایندیانا جونز ۵» (Indiana Jones 5) است، می‌گوید ۳۰ درصد این پروژه را ساخته است. او اضافه می‌کند: «آهنگسازی برای موسیقی فیلم بسیار دشوار است... شاید پیشه‌ای برای همه آهنگسازان نباشد چرا که می‌تواند بسیار فرساینده و شاید نومیدکننده باشد.»

این آهنگساز که ۵۲ نامزدی اسکار را دریافت کرده، می‌گوید وقتی اثری را خلق می‌کند برای گوش دادن دوباره به سراغش نمی‌رود: «وقتی انجامش دادم، و تمام شد، دفتر را می‌بندم و به صفحه سفید بعدی می‌روم و این به یک سنت در زندگی‌ام تبدیل شده. در زندگی مسیر بسیار سعادتمندانه‌ای داشته‌ام و خوشحال بوده‌ام که هر روز می‌توانستم کار کنم. اگر نمی‌توانستم احساس محرومیت شدیدی می‌کردم.»

ویلیامز می‌گوید در روزگار جوانی «تنش و اضطراب» زیادی را برای تحویل به موقع پروژه‌ها تجربه کرده: «در حالی که امروز لذت می‌برم... چیزی را ابداع می‌کنم – «آهان، این جواب می‌دهد، می‌توانم به این شکل بسطش دهم و به آن شکل هماهنگش کنم.»»

استودیوی برادران وارنر اخیراً با امضای قراردادی امتیاز پخش فیلم‌های «جیمز باند» تا سال ۲۰۳۷ را خریداری کرده است. «دنیل کریگ» پس از «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) با این چندگانه وداع کرد و جانشین او هنوز معرفی نشده است.

 
https://mardomefarda.ir/vdcd5j0f.yt0f56a22y.html
منبع : ایران آرت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما