تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۳
جالب است ۰
دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا می‌گوید: کارمندانی که واکسن کرونا نزده‌اند هم جریمه می شوند و هم به هیات تخلفات معرفی خواهند شد.
تزریق واکسن، شرط ورود کارمندان به ادارات
حسین قاسمی در گفت و گو با شبکه خبر با تاکید براینکه کارکنان دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی باید واکسن تزریق کرده باشند می‌افزاید: همه کارکنانی که واکسن زده اند باید گواهی یا کارت واکسن خود را به واحدهای کارگزینی ارائه دهند.

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تاکید می‌کند: اگر کارمندی واکسن نزده باشد اجازه حضور در محل کار را ندارد.

او درباره شیوه کنترل کارمندان توضیح می‌دهد: در تمام نهادها و بخش‌های اجرایی دولتی و خصوصی، یا کارکنان حراست در بدو ورود حضور دارند یا انتظامات و یا خود واحدهای اداری کنترل پرسنل را انجام می دهند بنابراین تمام کنترل ها توسط همین پرسنل انجام می‌شود.

او درباره شیوه برخورد با کسانی که نمی خواهند واکسن بزنند می گوید: اگر کارمندی نمی خواهد به هر علتی واکسن بزند باید هر ۱۵ روز تست منفی پی‌سی‌آر خود را ارائه دهد و اگر اگر این کار را هم نکنند از ورود کارمند به محل کار جلوگیری شده و غیبت برای او محاسبه و در نهایت به هیات تخلفات کارمندان معرفی می شود.
https://mardomefarda.ir/vdci.vazct1azybc2t.html
منبع : شبکه خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما