تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۰۰
جالب است ۰
دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی گفت: فشار تمرینات را برای کسب خوشرنگ مدال رقابتهای جهانی و شادی کردن دل مردم تحمل می‌کنیم.
تمام سختی‌ها را برای کسب بهترین مدال تحمل می‌کنم
به گزارش مردم فردا،محمدهادی ساروی ملی پوش کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های جهانی صربستان گفت: تمرینات پرفشار و سختی را پشت سر می‌گذاریم. از طرفی فشارهای اردو از جمله دوری از خانواده و شرایط قرنطینه و فضای خسته کننده نیز بر ما تأثیر می‌گذارد، اما وقتی جواب زحمت‌های خود را با یک مدال خوشرنگ می‌گیریم تمامی خستگی از تنمان در می‌آید.
این فرنگی کار مازندرانی در مورد هدفش در کشتی اظهار داشت: هدفم این است تا جایی که می‌توانم و شرایط اجازه دهد برای کشورم افتخارآفرینی کنم و پرچم ایران را در میادین مختلف جهانی به اهتزاز در بیاورم.
دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان در پایان خاطرنشان کرد: همه کشتی گیران تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و کادر فنی و فدراسیون نیز نهایت تلاش خود را کرده است و امیدوارم که با توکل بر خدا و دعای خیر مردم حاصل این تلاش‌ها کسب مدال‌های خوشرنگ و عنوان قهرمانی در رقابت‌های جهانی صربستان باشد.
ساروی در مورد رابطه خود با سایر کشتی گیران در اردو گفت: ما همه جزو یک تیم و همه با هم همدل و یکدل هستیم، اما به خاطر برخی آشنایی‌های قبلی با برخی از کشتی گیران صمیمیت بیشتری وجود دارد و من با ناصر علیزاده و امیرحسین حاجی پور راحت تر هستم.
نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در پایان در مورد هدفش در آینده گفت: در مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی تحصیل می‌کنم و البته فعلاً به فکر کسب مدال در کشتی هستم. اما دوست دارم تحصیلم را ادامه دهم و تصمیم گیری برای آینده را برای بعد گذاشته ام.
مسابقات کشتی قهرمانی ۲۰۲۲ جهان قرار است طی روزهای ۱۹ تا ۲۷ شهریور ماه به میزبانی شهر بلگراد کشور صربستان برگزار شود. تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان نیز با ترکیب پویا دادمرز در ۵۵ کیلوگرم، مهدی محسن‌نژاد در ۶۰ کیلوگرم، علیرضا نجاتی در ۶۳ کیلوگرم، محمدرضا گرایی در ۶۷ کیلوگرم، محمدرضا مختاری در ۷۲ کیلوگرم، محمدعلی گرایی در ۷۷ کیلوگرم، پژمان پشتام در ۸۲ کیلوگرم، ناصر علیزاده در ۸۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی در ۹۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلوگرم به میدان خواهد رفت.
https://mardomefarda.ir/vdcdsj0f.yt0ff6a22y.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما