تاریخ انتشار :دوشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۰
جالب است ۰
رییس انجمن پاراتکواندو از اعزام این تیم به مسابقات گرندپری پاریس در شهریور خبر داد و گفت: برای اعزام تیم منتظر دریافت ویزا هستیم.
پاراتکواندوکاران در انتظار دریافت ویزا برای اعزام به گرندپری پاریس
به گزارش مردم فردا،مسعود لشکری در ارزیابی از عملکرد تیم پاراتکواندو در رقابتهای قهرمانی آسیا ویتنام، اظهار کرد: در این مسابقات ما با ۱۱ ورزشکار (۵ تکواندوکار مرد و ۶ زن) شرکت کرده بودیم که موفق به کسب ۹ مدال (۶ طلا، ۲ نقره و یک برنز) شدیم.
وی گفت: با وجود این که تکواندوی بانوان تقریبا از سال ۹۸ شکل گرفته، اما روند آنها رو به رشد است و در این مسابقات فراتر از مردان ظاهر شدند و عملکرد قابل توجهی داشتند، تلاش بر این است که با سرمایه‌گذاری روی بانوان آنها را برای بازیهای پاراآسیایی چین و سپس پارالمپیک پاریس آماده کنیم و اعزام کیفی و مدال آور در این بخش داشته باشیم.
رییس انجمن پاراتکواندو درباره علت عدم موفقیت مردان در رقابت‌های قهرمانی آسیا ویتنام، افزود: در این رقابتها برخی از مردان تکواندوکار از جمله طاها حسن پور و امیرمحمد حقیقت شناس برای اولین بار و برای انجام کلاس‌بندی بین‌المللی در این مسابقات حضور داشتند که موفق به کسب مدال نشدند، البته این نفرات پشتوانه‌های خوبی برای آینده تیم پاراتکواندوی مردان هستند که با حضور در چند تورنمنت بین‌المللی می‌توانند بهترین عملکرد را داشته باشند.
لشکری همچنین از اعزام تیم پاراتکواندو به دومین دوره مسابقات گرندپری در اواسط شهریور در فرانسه خبر داد و گفت: به دلیل بالا بودن سطح مسابقات گرندپری، این شرایط برای کادر فنی فراهم نیست که اسامی ورزشکاران اعزامی به این رقابت‌ها را اعلام کند و در این زمینه فدراسیون جهانی براساس رنکینگ، اسامی ورزشکارانی که حق شرکت در مسابقات را دارند مشخص خواهد کرد.
وی با اشاره به روند رو رشد تیم پاراتکواندو، خاطرنشان کرد: با حمایت‌های کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون تکواندو، پاراتکواندو ساختار هدفمندی پیدا کرده و شرایطش رو به رشد است. سعی داریم با استعدادیابی و مطرح کردن این رشته، جایگاه این رشته را در آینده پررنگ‌تر از قبل کنیم.
رییس انجمن پاراتکواندو در پایان گفت: تاکنون ۹ سهمیه در بخش زنان و مردان برای بازیهای پاراآسیایی هانگژو کسب شده که سعی داریم این دوره حضور موفق‌تری نسبت به دوره قبل داشته باشیم.
https://mardomefarda.ir/vdcc1mqs.2bqss8laa2.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما