تاریخ انتشار :سه شنبه ۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۰۰
جالب است ۰
نماینده وزن ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های جهانی صربستان گفت: حریفان توانمند و سرسختی در این مسابقات دارم که باید با تمام توان به مصاف آنها بروم.
حریفان باتجربه و سرسختی در رقابتهای جهانی دارم
به گزارش مردم فردا،پژمان پشتام ملی‌پوش تیم کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جهانی با اشاره به رقبای خود در این میدان بین المللی اظهار داشت: در پنج وزن بالا کشتی‌گیران اروپایی نسبت به سایر کشتی گیران بهتر عمل می‌کنند و این‌طور نیست که روس‌ها دست برتر را داشته باشند. کشتی‌گیران کشورهای ترکیه، مجارستان، گرجستان، آذربایجان، ارمنستان، لهستان، صربستان همه خوب هستند و کار بسیار سخت است.
وی در خصوص شرایط اردوهای تیم ملی نیز گفت: خوشبختانه وضعیت تمرینی ما خوب است و همه ملی پوشان به دنبال افتخارآفرینی هستند و سخت تلاش می‌کنند. محمد بنا و همکاران وی نیز کار خود را به خوبی بلد هستند و امیدوارم با امکاناتی که فراهم شده بتوانیم افتخارآفرین باشیم و دل مردم را شاد کنیم.
پشتام افزود: محمد بنا مانند یک پدر است، در زمانی که مادرم را از دست دادم بسیار به من کمک کرد که روحیه خود را از دست ندهم و انگیزه کار کردن را بدست آورم و خود را مدیون این مرد بزرگ می دانم.
وی به تفاوت بحث درآمدزایی در کشتی نسبت به رشته‌های دیگر گفت: ورزشکاران رشته‌های توپی همچون فوتبال، والیبال و بسکتبال شاید ۱۰ برابر کشتی گیران درآمد داشته باشند، اما این را فقط کشتی گیران می‌فهمند که وقتی عاشق کشتی باشی دیگر رهایش نمی‌کنید. کشتی ورزش اول و پرافتخارترین ورزش ایران است که مردم علاقه بسیاری به آن دارند و قطعاً شاد کردن دل مردم، ارزش بسیار بالاتری دارد.
ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران ادامه داد: هدف اصلی همه کشتی گیران قطعاً کسب خوشرنگ ترین مدال در المپیک است، اما هدف اول من این است که با دعای خیر مردم و توکل بر خدا بتوانم مدال برنز سال گذشته را به طلا تبدیل کنم و باعث سرافرازی کشور و مردم عزیزمان شوم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: آینده برای کشتی ایران بسیار روشن است و در کشتی فرنگی هم جوانان بسیار خوب عمل کرده‌اند و خوش درخشیدند و زنگ خطری برای کشتی گیران بزرگسالان هستند، البته هرکس بخواهد ملی پوش باشد باید خود را روی تشک مسابقه ثابت کند.
https://mardomefarda.ir/vdcjyaev.uqevvzsffu.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما