تاریخ انتشار :جمعه ۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۰
جالب است ۰
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان گفت: تمام تمرکز ما بر مسابقات جهانی امارات است تا بتوانیم ضمن دفاع از عنوان دوره گذشته روی سکو برویم.
تیم ملی بسکتبال در فکر سکوی جهانی
به گزارش مردم فردا،مسعود فلاح در خصوص وضعیت تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان اظهار داشت: تیم ملی پس از مسابقات پارالمپیک توکیو بعد از استراحت تمرینات خود را آغاز کرد تا در مسابقات آسیا و اقیانوسیه حضور پیدا کند. شکر خدا با برپایی اردوهای خوب توانستیم در این مسابقات عنوان نایب قهرمانی را به دست بیاوریم و سهمیه مسابقات جهانی امارات را کسب کنیم. در همین راستا بعد از استراحتی که به بازیکنان دادیم از 18 مرداد ماه اردوهای آماده سازی تیم ملی را برای حضور در مسابقات جهانی را آغاز کردیم.
وی ادامه داد: مرحله اول اردو 28 مردادماه به اتمام رسید و برای مرحله دوم ملی پوشان از روز ششم شهریورماه وارد اردو می‌شوند. در این مدت با توجه به تعطیلی لیگ اغلب کشورها به جز 2 بازیکن تمام بازیکنان لژیونر خود را هم در اختیار داریم و تمرینات را به خوبی برگزار خواهیم کرد. قصد داریم بهترین ها را انتخاب کنیم تا در یک شرایط بسیار ایده آل به امارات برویم و در مسابقات حضور پیدا کنیم.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در خصوص رقابت‌های جهانی امارات گفت: در این رقابت‌ها همه تیم‌هایی که حاضر می‌شوند بهترین‌های قاره خود بوده و کشورهای قدرتمندی هستند. در این رقابت ها تیم ملی کشورمان کار پیچیده ای برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس دارد. چرا که تیم ملی پس از کسب رتبه اول تا چهارم در مسابقات جهانی تنها یک سهمیه برای منطقه خود کسب می کند و برای ادامه راه و کسب سهمیه اصلی پارالمپیک پاریس باید با حریفان خود در آسیا و اقیانوسیه به رقابت به پردازد، به همین دلیل کار پیچیده ای برای رسیدن به پارالمپیک پاریس داریم.
فلاح در خصوص اینکه آیا می‌توانیم در رقابت های جهانی روی سکو برویم یا خیر؟ عنوان کرد: زمان حال همه چیز را برای تیم ملی مشخص می‌کند و در حال حاضر تمام تمرکز تیم ملی بر مسابقات جهانی امارات است که بتوانیم اول از همه از عنوان چهارمی دوره قبل خود دفاع کنیم و اگر شرایط بهتر از آن چیزی که خودمان فکر می کنیم باشد به قرار گرفتن روی سکوی جهانی بیاندشیم.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در خصوص اردوهای داخلی و برون مرزی و دیدارهای تدارکاتی بیان کرد: شرایط بازیکنان بسیار خوب است، اما باتوجه به شیوع مجدد کرونا سعی داریم تمرینات تیم ملی را در قرنظینه کامل برگزار کنیم تا از هر حیث بازیکنان در امنیت باشند. اردوی مرحله دوم تیم ملی در اصفهان برگزار خواهد شد و تلاش می کنیم در اصفهان با تیم باشگاهی مخابرات اصفهان بازی تدارکاتی نیز داشته باشیم. همچنین یک اردوی 10 روزه تدارکاتی را در کشور ترکیه در نظر گرفتیم که در صورت موافقت شورای برون مرزی به ترکیه سفر خواهیم کرد و در این کشور هم با تیم های باشکاهی ترکیه مانند فنرباغچه دیدارهای تدارکاتی برگزار خواهیم کرد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از رقابت‌های جهانی در تیم ملی جوانگرایی خواهیم داشت؟ گفت: همیشه سعی می کنیم تیم ملی تلفیقی از با تجربه ها و جوانان باشد. این که بخواهیم به یک باره در تیم ملی جوانگرایی کنیم به نتیجه‌ای که دلخوامان نخواهیم رسید. این را هم باید همینجا اعلام کنم که ما به دنبال اسم بازیکنان نیستیم و هر بازیکنی که آماده باشد در تیم ملی جای خواهد گرفت، حتی بازیکنانی که در پارالمپیک توکیو و مسابقات آسیا و اقیانوسیه حضور داشتند و یا بازیکنی در کشور اروپایی بازی می‌کند و باید در تیم ملی باشد اصلا چنین چیزی نیست. هرکسی شایسته و آماده باشد در تیم ملی خواهد بود.
https://mardomefarda.ir/vdcjviev.uqev8zsffu.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما