تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۰۰
جالب است ۰
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد در رقابت‌های قهرمانی جهان هر مسابقه حکم فینال دارد و پیش‌بینی قهرمان این دوره بسیار دشوار است.
معنوی‌نژاد: در قهرمانی جهان هر بازی حکم فینال دارد
به گزارش مردم فردا،تیم ملی والیبال ایران شب گذشته در آخرین مسابقه تدارکاتی خود قبل از آغاز رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان به مصاف اسلوونی رفت و در سه ست پیاپی مقابل میزبان شکست خورد. البته با توافق دو مربی یک ست اضافه هم انجام شد که ایران پیروز آن بود.
محمدجواد معنوی‌نژاد پس از دیدار تیم های ملی والیبال ایران و اسلوونی گفت: آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از رقابت های قهرمانی جهان را برگزار کردیم. خوشبختانه شرایطی فراهم شد که تمام بازیکنان توانستند حداقل یک ست بازی کنند. این دیدارها کمک می‌کند که به آمادگی 100درصدی برسیم و برای رقابت‌های قهرمانی جهان در شرایط خوبی قرار داشته باشیم.
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران در ادامه گفت: در مسابقاتی که برگزار کردیم، کادر فنی و بازیکنان به اهدافی که داشتند رسیدند. بدون شک هماهنگی مدنظر کادرفنی هم حاصل شده است. این مسابقات پیش زمینه‌ای برای قهرمانی جهان است. در آن رقابت‌ها هر مسابقه حکم فینال دارد و در نخستین گام باید مقابل تیم سوم المپیک قرار بگیریم.
معنوی‌نژاد در مورد مسابقات قهرمانی جهان، گفت: خیلی سخت است که بخواهم از حالا قهرمان این رقابت‌ها را پیش‌بینی کنم چون تیم‌های خیلی خوبی در این دوره حضور دارند. بدون شک هر تیمی که بهتر باشد، هماهنگ‌تر بازی کند و پا پس نکشد می‌تواند نتیجه بهتری بگیرد. امیدوارم ما هم بتوانیم به هدف‌مان برسیم و جز تیم‌های برتر باشیم.
https://mardomefarda.ir/vdcgyn9q.ak9qq4prra.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما