تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۸
جالب است ۰
گوشی پرچمدار ۲۰۲۲ وان پلاس یعنی OnePlus 10 Pro خیلی زودتر در سال عرضه شد اما استقبال نه‌چندان گرمی را دریافت کرد. ممکن است این شرایط سال آینده و با OnePlus 11 Pro تغییر کند. البته این براساس یک گزارش جدید است انتظارات را از گوشی پرچمدار نسل بعدی OnePlus یعنی وان پلاس ۱۱ پرو افزایش می دهد.
وان پلاس ۱۱ پرو شاید امیدی برای پرچمدارهای کم‌فروغ این شرکت باشد
به گزارش مردم فردا،وان پلاس ۱۱ پرو
اوایل سال جاری میلادی رویداد رونمایی از وان پلاس ۱۰ پرو در چین انجام شد. این محصول در بازار جهانی دهم فروردین ۱۴۰۱ ارایه شد و تا کنون نتوانسته آنقدرها موفق باشد.

برند وان پلاس دو هفته پیش پرچمدار اقتصادی جدید خود را با نام OnePlus 10T عرضه کرد و بیشتر تلاشی برای تصاحب بازار بود تا ارایه یک پرچمدار همه چیز تمام، دقیقا همان چیزی که از یک انتظار پرچمدار اقتصادی انتظار می رود.

با توجه به اخبار منتشر شده از چین، وان پلاس ۱۱ پرو قرار است از وان پلاس 10 پرو دستگاهی پریمیوم تری باشد. می دانیم که برندهای OnePlus و OPPO در حقیقت ۱ روح در ۲ بدن هستند.

منبع خبر ادعا می کند که اگرچه OnePlus 10 Pro نسبت به گوشی پرچمدار Find X5 Pro OPPO پایین تر بود، اما سال آینده با OnePlus 11 Pro همه چیز تغییر خواهد کرد. ظاهراً “OPPO Find X6 Pro Plus” به عنوان OnePlus 11 Pro ارائه خواهد شد.

حالا که OnePlus 11 Pro ری‌برند محصول پریمیوم‌تری خواهد بود خب باید انتظار عملکرد بهتری داشته باشیم و امیدواریم این عملکرد بهتر در بخش دوربین خود را نشان بدهد.

اگر به یاد داشته باشید OnePlus 10 Pro از OPPO Find X5 Pro الهام گرفته شده بود، البته با سخت افزار دوربین ضعیف تر. حالا وان پلاس ۱۱ پرو ممتازتر که به عنوان نسخه ری-برند Find X6 Pro Plus ارایه خواهد شد حداقل دوربین های بهتری را تضمین می کند، اگرچه بعید است که این تغییر بتواند شکاف بین آن و تلفن هایی مانند سامسونگ Galaxy S23 Ultra و iPhone 14 Pro Max آتی را پر کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که وان پلاس می تواند جایگاه نه چندان قوی خود در بازار پرچمدارهای پریمیوم را بازگرداند؟
https://mardomefarda.ir/vdchzmnz.23nzvdftt2.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما