تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۱
جالب است ۰
مسئول سابق حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: اظهارات دبیرکل فدراسیون فوتبال شبهه برانگیز است و با توجه به حساسیت‌ها شائبه مهندسی انتخابات را تقویت و مسائل پیرامون آنرا پیچیده‌تر می‌کند.
فغانپور: اظهارات دبیرکل فدراسیون فوتبال شبهه‌برانگیز است
به گزارش مردم فردا،صفی‌الله فغانپور، مسئول سابق حقوقی فدراسیون فوتبال، در واکنش به اظهارات حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون در برنامه فوتبال برتر اظهار داشت: کمیته بدوی انتخابات مسئول برگزاری انتخابات است که در تاریخ ۱۴۰۱/۵/۲۳ برای کاندیداهای این دوره انتخابات از جمله مهدی تاج بطور رسمی اعلام کردند که صلاحیت شان برای انتخابات هشتم شهریور فدراسیون فوتبال تأیید شده است. 

وی‌ ادامه داد: بنابراین مرجع رسمی اعلام هر موضوعی پیرامون انتخابات فدراسیون فوتبال، کمیته بدوی انتخابات است و اظهارات دبیرکل فدراسیون فوتبال شبهه برانگیز است و با توجه به حساسیت‌ها شائبه مهندسی انتخابات را تقویت و مسائل پیرامون آنرا پیچیده‌تر می‌کند. ضمن اینکه براتی عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و از کارشناسان حقوقی بعد از صحبت‌های او با برنامه ورزش و مردم در تاریخ ۱۴۰۱/۵/۲۱ پیرامون همین مسئله پاسخ شفاف و روشنی به اظهاراتش در خبرگزاری‌ها داد. 
فغانپور خاطرنشان کرد: از تمام مسئولان و دست اندرکاران توقع و انتظار می‌رود شرایطی را فراهم کنند که هم جامعه فوتبال به آرامش برسد و هم آحاد جامعه علاقمند از فوتبال لذت ببرند و در این راستا مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در فضایی آزاد و بدور از اعمال و صحبت‌های غیراخلاقی در تاریخ هشتم شهریور برگزار شده و اعضای محترم مجمع بعنوان بالاترین رکن تصمیم گیرنده فدراسیون فوتبال به کاندیدای مورد نظر خود رأی دهند.
https://mardomefarda.ir/vdcdfo0f.yt0f56a22y.html
منبع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما