تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۵
جالب است ۰
رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک اول شهریور روز پزشک گفت: نقش پزشکان ایرانی در خنثی کردن نقشه دشمنان که همانا فروپاشی نظام سلامت بود، تاریخ ساز و فراموش نشدنی است.
رئیس مجلس: نقش پزشکان ایرانی در خنثی کردن نقشه دشمنان فراموش نشدنی است
به گزارش مردم فردا،محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت و تعزیت به مناسبت شهادت علی ابن الحسین (ع) سیدالساجدین به محضر شیعیان و پیروان آن حضرت و ملت گرانقدر ایران، گفت: بیست و چهارمین سالگرد شهید لاجوردی از چهره های منور انقلاب از مجاهدین فی سبیل الله را به دوستان، همراهان و خانواده این شهید و به ویژه کارکنان قوه قضائیه تسلیت می گویم.

وی با اشاره به زادروز حکیم و طبیب نامدار ایرانی بوعلی سینا و روز پزشک گفت: این روز را به جامعه فرهیخته و خدوم پزشکی کشور تبریک و تهنیت عرض می کنم.

مسئولان برآورده کردن مطالبات صنفی پزشکان و دستیاران تخصصی را در دستور کار قرار دهند

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد: عموم پزشکان ایرانی به خصوص پزشکان پرتلاش و دغدغه مند شاغل در بخش های آموزشی و درمانی دولتی در سال های اخیر، به پشتوانه دانش، تجربه و روحیه جهادی خود توانستند بر دو آزمون سخت فائق آیند؛ نخست جهاد پزشکان در مدیریت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و سربلندی در آزمون ملی روزهای اوج کرونا و دوم غلبه بر تحریم های ظالمانه ای که با آگاهی و هدفمند سلامت و جان ملت ایران را نشانه رفته بود و با تمام توان مانع از ورود تجهیزات پزشکی و دارو به کشور شدند، نقش پزشکان ایرانی در خنثی کردن نقشه دشمنان که همانا فروپاشی نظام سلامت بود، تاریخ ساز و فراموش نشدنی است.

قالیباف تاکید کرد: ضروری است مسئولان امر علاوه بر بسیج تمام امکانات برای شکست سیاست های تحریمی علیه ملت ایران، برآورده ساختن مطالبات صنفی پزشکان و دستیاران تخصصی را در دستور کار قرار دهند. همچنین حفظ کیفیت آموزش پزشکی در کشور در عین رفع دغدغه های جمعی از پزشکان دلسوز این آب و خاک باید به طور ویژه مد نظر وزارت بهداشت باشد.

رئیس مجلس در پایان گفت: از خداوند متعال توفیقات روزافزون جامعه پزشکی را در ارائه خدمات با کیفیت، روزآمد و عادلانه مردم ایران مسالت دارم.
https://mardomefarda.ir/vdcjoxev.uqevmzsffu.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما