تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۰۰
جالب است ۰
ستاره سینما از نوروز با «مهمونی» حضور موفقی در نمایش خانگی داشت و تا پایان تابستان با «تی تی» و «ابلق» روی پرده نیز می‌درخشد
سینما و شبکه نمایش خانگی در انحصار «هوتن شکیبا»
به گزارش مردم فردا،هوتن شکیبا نوروز ۱۴۰۱ با مجموعه «مهمونی» اثر ایرج طهماسب به نمایش خانگی آمد. این مجموعه از همان ابتدا با استقبال فراوان مخاطبان مواجه شد و شکیبا سال جدید را همراه با موفقیت و تحسین مخاطبان آغاز کرد. او در سینما نیز با دو فیلم که جزو بهترین بازی‌های او محسوب می‌شوند، «تی تی» ساخته آیدا پناهنده و «ابلق» اثر نرگس آبیار درخشید. انتشار «مهمونی» و سپس اکران «تی تی» و «ابلق» باعث شد شش ماه اول ۱۴۰۱ به کام او رقم بخورد.

شروع خوب با «مهمونی» و درخشش در «تی تی»
هوتن شکیبا در مجموعه «مهمونی» به عنوان صداپیشه کاراکتر «بچه» با صدایی که هیچ شباهتی به صدای خودش نداشت، مخاطبان را غافلگیر کرد. ویژگی‌های بامزه شخصیت «بچه» توجه تماشاگران را به او جلب کرد و ظاهر بامزه او نیز تکمیل‌کننده پازل محبوبیت اش بود. هوتن شکیبا که پیشتر در «کلاه قرمزی» با ایرج طهماسب همکاری کرده بود، یک‌بار دیگر هنرش را در صداپیشگی نشان داد. شکیبا در سینما هم روزهای خوبی را سپری می‌کند. مدتی است که یکی از دو فیلم تحسین‌شده او در سی‌ونهمین دوره جشنواره فجر یعنی «تی تی» به نمایش درآمده. این بازیگر در نقش شخصیت منفی و مرد لاابالی قصه، بازی باورپذیری داشته و موفق شده حس تنفر مخاطب را برانگیزد. «تی تی» در گیشه هم جایگاه خوبی دارد و فعلا ۱۴ میلیارد و ۸۹۵ میلیون تومان فروخته است.

حضور متفاوت با چهره‌ای جدید در «ابلق»
از خوش اقبالی هوتن شکیبا، در روزگاری که او با «مهمونی» محبوب و مورد توجه است و هنوز خاطره خوب مخاطب از بازی‌اش در «تی تی» فراموش نشده، با دیگر فیلم مهم کارنامه‌اش یعنی «ابلق» ساخته نرگس آبیار، روی پرده سینما حضور دارد. گریم متفاوت شکیبا در نقش شخصیت لات و دیوانه قصه، چهره جدیدی از این بازیگر ساخته و بازی متفاوت او نیز هیچ کدام از نقش‌ها یا بازی‌های پیشین او را در ذهن مخاطب تداعی نمی‌کند. این بازیگر در «ابلق» نقش مردی عصبی و بی‌قید و بند به نام «علی» را برعهده دارد. او با تسلط روی لحن خود، به صورت نوک زبانی صحبت می‌کند و هنگام خشم در جلد شخصیتی دیوانه و ترسناک فرو می‌رود. هوتن شکیبا ریزه‌کاری‌های ایفای این نقش سخت را به دقت رعایت کرده و «علی» به عنوان شخصیتی دیوانه و ساده‌لوح، باعث خشم تماشاگر می‌شود.
https://mardomefarda.ir/vdcg3t9q.ak9qn4prra.html
منبع : خراسان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما