تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۳
جالب است ۰
امکان ندارد اهل تماشای فیلم‌های هیجان‌انگیز و اکشن باشید و نام برادران روسو به گوش شما نخورده باشد.
معرفی فیلم هیجان انگیز «مرد خاکستری» با بازی رایان گاسلینگ
به گزارش مردم فردا،آنتونی روسو و جوزف وی روسو که در دنیای سینما با نام برادران روسو شناخته می‌شوند، یدطولایی در ساخت فیلم‌های اکشن دارند. برای تعریف از برادران روسو کافی است به این نکته اشاره کنیم که پرفروش‌ترین فیلمی‌‌های مارول استودیوز توسط این ۲ برادر کارگردانی شده است. انتقام‌جویان: پایان بازی و انتقام‌جویان: جنگ ابدیت، فقط قسمتی از آثار درخشان در کارنامه برادران روسو است. باخبر شدیم این ۲ برادر هنرمند اخیراً فیلمی با نام مرد خاکستری (The Gray Man) روانه سالن‌های سینما کرده است. این فیلم اقتباسی از رمانی با همین نام نوشته مارک گرینی است. از آنجایی که تجربه ثابت کرده فیلم‌های برادران روسو همیشه جذاب و پرطرفدار هستند، از کنار اکران فیلم مرد خاکستری به‌راحتی نمی‌توان گذشت. به همین منظور در ادامه با هم نگاهی به داستان فیلم مرد خاکستری میندازیم. در انتها نیز فهرست بلندوبالای هنرپیشه‌های این اثر را بررسی می‌کنیم.

نگاهی به داستان فیلم مرد خاکستری
طرفداران رمان‌های هیجان انگیز به یاد دارند که در ۲۰۰۹، کتابی با داستانی جاسوسی و نفس‌گیر با نام مرد خاکستری منتشر شد. این رمان به‌سرعت توانست جای خود را در دل هواداران داستان‌های پرهیجان باز کند. فروش خوب کتاب مرد خاکستری، راه را برای ساخت نسخه سینمایی این اثر هموار کرد. فیلم مرد خاکستری داستان یکی از مرموزترین جاسوس‌های سی.‌آی.‌ای را روایت می‌کند که هویتش بر هیچکس هویدا نیست. این جاسوس مرموز رازهای سی.‌آی.‌ای را بر ملا می‌کند. به همین دلیل تمامی جاسوس‌های ترازاول دنیا به رقابت با یکدیگر بر می‌آیند. رقابتی که از آن صحبت می‌کنیم با صحنه‌های بسیار هیجان‌انگیز و پرخرج به نمایش گذاشته شده است. همان‌گونه که از برادران روسو انتظار می‌رود، فیلم مرد خاکستری لحظه‌های نفس‌گیری را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد.

هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم مرد خاکستری
طبق روال دیگر آثار برادران روسو، در فیلم مرد خاکستری با فهرست بلندوبالایی از هنرپیشه‌های ترازاول روبه‌رو هستیم. گل سرسبد این هنرپیشه‌ها رایان گاسلینگ است. کریس ایوانز، دیگر هنرپیشه‌ مطرحی است که هنرنمایی چشمگیری را از وی در فیلم مرد خاکستری مشاهده می‌کنیم. آنا د آمارس، جسیکا هنویک، رگی ژان پیج، واگنر مورا و جولیا باترز دیگر هنرپیشه‌های درجه‌یک فیلم مرد خاکستری به حساب می‌آیند. به لحاظ کارگردان نیز همان‌گونه که اشاره کردیم، برادران روسو سکان هدایت این اثر را در دست دارند. جو روسو، فیلمنامه مرد خاکستری را بر اساس کتابی با همین نام نوشته مارک گرینی به رشته تحریر در آورده است. موسیقی فیلم مرد خاکستری توسط هنری جکمن ساخته شده است. جکمن یکی از ترانه‌سازهای مطرح در دنیای سینما به حساب می‌آید. آثار درخشانی مانند کارآگاه پیکاچو، کینگزمن: محفل طلایی، جزیره جمجمه، جک ریچر: هرگز باز نگرد و کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی را می‌توان از فیلم‌های درخشانی نام برد که ساخت موسیقی آن‌ها را هنری جکمن بر عهده داشته است.
در مجموع باید گفت تماشای اثری از برادران روسو را به طرفداران این سینماگران پرطرفدار پیشنهاد می‌کنیم. بدون شک مشاهده فیلم مرد خاکستری برای علاقه‌مندان آثار پرزدوخورد نیز خالی از لطف نخواهد بود.
https://mardomefarda.ir/vdceee8z.jh8zni9bbj.html
منبع : فیلم مترجم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما